تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل معلم سراواني دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قاتل معلم سراواني دستگير شد
کد خبر: ۵۴۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 12 November 2015


فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري قاتل فراري معلم سراواني خبر داد.

به گزارش اعتماد، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: در پي قتل معلمي بر اثر اصابت گلوله فرد ناشناس در تاريخ ٥ بهمن ٩٣ روبه‌روي يكي از مدارس شهرستان سراوان بررسي موضوع به‌طور ويژه در دستور كار پليس اين استان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان، تصريح كرد: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسيت موضوع تيم‌هاي تخصصي و عملياتي در اين زمينه تشكيل شد و موضوع از ابعاد مختلف مورد بررسي دقيق كارآگاهان پليس قرار گرفت.

 اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: كارآگاهان پليس پس از انجام اقدامات تخصصي و پايش اطلاعاتي سرنخي از دخالت يك متهم سابقه‌دار به دست آورده و پس از شناسايي اين متهم محل اختفاي وي را در يكي از روستاهاي سراوان شناسايي كردند.

سردار رحيمي افزود: بامداد ديروز با اعزام نيروهاي تخصصي و عملياتي، متهم در مخفيگاهش دستگير شد؛ متهم كه ابتدا منكر اتهامات وارده بود در تحقيقات تخصصي پليس لب به اعتراف گشود.

 فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح كرد: متهم در مواجهه با ادله تخصصي پليس به قتل اين معلم با استفاده از يك قبضه سلاح غيرمجاز به دليل اختلافات قبلي اعتراف كرد. وي گفت: پرونده در اين زمينه تشكيل شد و متهم به مقامات قضايي تحويل داده شد.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن