تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802179622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه D – ایران، پیش به سوی صدرنشینی در خانه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گروه D – ایران، پیش به سوی صدرنشینی در خانه
در روزی که رقیب اصلی ایران، استراحت دارد تیم ملی می خواهد با پیروزی در برابر حریف خود به صدر جدول برگردد. به گزارش "ورزش سه"، بعد از 4 بازی ایرانی ها بابت امتیازی که در ترکمنستان از دست داده اند حسرت می خورند و مدت ها بود که منتظر بازی برگشت این دو تیم بودند.
تیم ها و امتیازات عمانی ها تاکنون 5 بازی را انجام داده اند و طی آن 11 امتیازی شدند و در صدر جدول ایستاده اند، البته آنها صدر جدول را با یک بازی بیشتر از ایران به دست آوردند زیرا تیم ملی کشورمان در حالی که 4 بازی را برگزار کرده است 8 امتیازی است و در رده دوم ایستاده است، ترکنستان و گوام دو حریف پیاپی ایران با 5 بازی و 7 امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند و هندی ها نیز بدون کسب امتیازی آخرین این گروه هستند. 
ایران – ترکمنستان ترکمنستانی ها شاید هنوز از بابت امتیازی که از تساوی یک بر یک شان در خانه و در برابر ایرانی ها گرفتند خوشحال باشند اما تیم ملی ایران مدت زمان زیادی بود که منتظر این بازی و گرفتن انتقام از این تیم آسیای میانه بودند، البته به غیر از انتقام جویی این دیدار از جهت دیگری نیز برای تیم ملی کشورمان حائز امنیت است، آنها با پیروزی در این بازی 11 امتیازی خواهند شد و برای صعود به عنوان تیم اول چیزی از حریف اصلی خود یعنی عمان کم نخواهند داشت.
هند – گوام هندی که بازی رفت خود را با حداقل اختلاف و نتیجه دو بر یک به گوامی ها واگذار کرده بودن تصمیم دارند تا کسب امتیاز از این بازی، اولین امتیاز خود را به دست بیاورند. البته در مقابل، پیروزی گوامی ها در این بازی باعث تثبیت آنها در بین سه تیم بالای جدول می شود و این برای گوامی که روزگاری از تیم ایران 19 گل دریافت کرده بود یک پیروزی قابل قبول به حساب می آید.




زهردارترین و کم اثرترین خط حمله خط حمله ایران که در چهار بازی قبلی خود دو مهاجم زهردار را نیز در اختیار نداشت(گوچی و انصاری فرد) و همانطور که عنوان شد با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها، با 11 گل زده زهردارترین خط حمله این گروه محسوب می شود و گوام و هند نیز با ثمر رساندن 3 گل، نام خود را به عنوان ضعیف ترین خطوط حمله ثبت کرده اند.
بهترین و بدترین خط دفاع مستحکم ترین خط دفاعی نیز در بین پنج تیم این گروه از آن ایرانی هاست، آنها تنها با دریافت 2 گل توانستند با ثبات ترین خط دفاعی را داشته باشند، چیزی که هندی ها نداشتند، آنها با 12 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی این گروه را از آن خود کرده اند.
بازیکنان برتر سردار آزمون 4 گله را می توان زهردارترین بازیکن این گروه دانست، مهاجمی که به دلیل مصدومیت این بازی رااز دست داد تا به تعداد گل هایش نتواند بیافزاید. دومین بازیکن مهم این گروه نیز از ایران است و به عناون زوج سردار به میدان می رفت  و اتفاقا او نیز بازی امروز را از دست داد، البته به دلیل مصدومیت که به دلیل محرومیت. مهدی طارمی سه گله نیز رقیب آزمون در کسب عنوان بازیکن برتر این گروه است.

عمان تیم ملی ایران جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی هند هند گوام

ارسال به تلگرام


09:57  1394/08/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن