تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812185597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه 30 میلیونی چطور یک میلیارد شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جریمه 30 میلیونی چطور یک میلیارد شد؟
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید اگر وضعیت این موضوع را می دانستند قبل از صدور حکم با زلاتکوفسکی به توافق می رسیدند تا این مبلغ کلان را پرداخت نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با مشکل جدید این باشگاه یعنی شکایت زوران زلاتکوفسکی و جریمه در حدود یک میلیاری برای ملوانان گفت:

اولتیماتوم پرداخت پول تا هفته آینده است
بهرحال قضیه حضور این بازیکن به چند سال پیش برمی گردد و بدون اینکه با او تسویه حساب بشود وی را از ایران فرستادند و او نیز شکایت کرد و امروز هم شنیدیم که این جریمه برای ملوان بریده شده است. در حال حاضر هم به ما اولتیماتوم دادند که تا هفته آینده این پول را پرداخت کنیم. ما امروز نامه ای دادیم و از آنها درخواست کردیم تا مهلتی به ما بدهند تا بتوانیم با این بازیکن و مدیربرنامه هایش مذاکره کنیم و بتوانیم به نتیجه ای برسیم تا حداقل به صورت اقساط پول وی را بپردازیم.

251 هزار دلار به علاوه 5 درصد
مبلغ جریمه ای که برای ما در نظر گرفته شده است 251 هزار دلار که مبلغ قرارداد این بازیکن بوده به علاوه 5 درصد به عنوان نرخ بهره است که در مجموع پولی در حدود یک میلیارد تومان است، این رای توسط شورای حل اختلاف فیفا صادر شده است و اگر ما آن را قبول نکنیم و به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده می شود و در زمان این مبلغ قطعی می شود و دیگر باید هرطور که عنوان می شود و تعیین می کنند پرداخت شود.

ای کاش کار به صدور حکم نمی رسید
در حال حاضر امیدمان این است که بتوانیم جلسه ای بگذاریم و به توافق برسیم، متاسفم که ما در جریان این موضوع نبودیم، چون اگر می دانستیم زودتر اقدام می کردیم و با بازیکن به توافق می رسیدیم تا کار به صدور حکم نرسد، ولی متاسفانه این اتفاق افتاد و ما فقط می توانیم با مذاکره با این بازیکن و مدیربرنامه اش در قسطی کردن این مبلغ صحبت کنیم.

30 میلیون تومان شد یک میلیارد تومان
بنده که اصلا نه آن بازیکن را می شناسم و نه می توانم سابقه ای او پیدا کنم، طبق آن چیزی که شنیده ام و نمی دانم واقعی است یا به کنایه بوده می گویند در حدود 25 تا 30 برای ملوان بازی کرده است و سپس عذر او را خواسته اند.

در مورد این قضیه نقل قول می کنند که گویا زوران رلاتکوفسکی در آن زمان که عذرش را خواسته بودند تقاضای 30 میلیون تومان پول کرده بود تا قراردادش را فسخ کند اما مسئولین وقت از دادن همین مبلغ هم امتناع کردند و او شکیت کرد و بعد از سه چهار سال ما باید حداقل 30 برابر آن پول را به آن بازیکن بدهیم.
 
شانس آوریم به فیفا شکایت کردند
البته این شکایت یک نیمه پر هم دارد و آن هم اینکه آنها می توانستند به جای فیفا همینجا شکایت کنند، بازهم ممنون فیفا هستیم که نرخ بهره دیرکرد پول را 5 درصد حساب می کنند! شاید اگر در ایران این شکایت می شد مبلغ بسیار بالاتری را باید پرداخت می کردیم. بهرحال ما هم باید اینگونه به این مسائل نگاه کنیم و تصور کنیم که بدتر از این می شد اتفاق بیفتد!

بی ثباتی باعث شد ما در جریان قرار نگیریم
متاسفانه بی ثباتی باعث می شود کسی مسئولیتی در قبال کارهایی که انجام می دهد نداشته باشد و به تنها چیزی که فکر نکند آینده است، بهرحال اگر دوستان در این زمینه مسئولیت پذیری داشتند می توانستند مدیریت بعدی را در جریان این موضوع بگذارند و تا در این مورد تدابیری اندیشیده شود. در حال حاضر فیفا فقط ملوان بندرانزلی را می شناسد و مسئولیتی در قبال پرداخت کردن این پول داریم.

ضرر این موضوع متوجه مملکت خواهد شد
در مجموع برآیند این موضوع متوجه مملکت ما خواهد شد و ضررش به ایران می رسد زیرا یک پول کلانی باید بابت این قضیه از ایران خارج شود. امسال هرکسی که می آمد و در مورد گذشته صحبت می کرد ما عنوان می کردیم فعلا به کارهای جاری باشگاه می رسیم اما متاسفانه در مورد این اتفاق دیگر نمی توانیم بگوییم فقط امسال، باید جلو برویم و این موضوع را حل و فصل کنیم.

به جای کسری بودجه از اعتبارمان خرج می کنیم
در حدود 14، 15 تیم از باشگاه ملوان بندرانزلی در لیگ های مختلف مشغول بازی هستند و خداروشکر تاکنون خللی در کار هیچکدام از آنها وارد نشده است، بهرحال می دانیم مشکلات وجود دارد و بازیکنان با فداکاری به کار تیم ها را جلو می برند اما آن چیزی که مهم است این است که جلوی حرکت تیم ها گرفته نشده است، البته این نیز باید عنوان شود که به جای آن قسمت از پولی که وجود ندارد آدم های حاضر در هیات مدیره از اعتبارشان هزینه می کنند تا کارهای مختلف تیم زمین نماند. اعتباری که بسیار بیشتر از آن پول می ارزد.

ملوان بندرانزلی مسعود رضائیان (مدیرعامل)

ارسال به تلگرام


19:27  1394/08/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن