تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه میلیونی نانوایی‌های استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جریمه میلیونی نانوایی‌های استان سمنان
در بازرسی های صورت گرفته ، 52 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، رعایت نکردن ساعات کاری تشکیل شده است.

جریمه میلیونی نانوایی‌های استان سمنان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام هزار و سیصد مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی مهر ماه امسال خبر داد و گفت: نانوایی‌های استان سمنان در یک ماه گذشته 50 میلیون ریال جریمه شدند. 
 روح الله حامدی با بیان اینکه 650 واحد نانوایی در سطح استان فعالیت می‌کنند افزود: نانوایان از صنف استراتژیک جامعه هستند و در کمک به اقتصاد کشور از یک نقش مهم و تأثیرگذار برخوردارند. 

وی هدف از انجام این بازرسی‌ها را نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان برشمرد و یادآور شد: 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان بر فعالیت 650 واحد نانوایی در استان نظارت و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه  می‌کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

 مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 52 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و ... تشکیل شده است.

 وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بیش از 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. 

حامدی خاطرنشان کرد: هم استانیها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.



انتهای پیام/ی



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تکیه نانهای تافتان و بربری زنجان برسکوی کیفیت برتر
تامین آرد مازاد بر نیاز نانوایی های ایلام
جریمه نقدی 1 میلیاردی نانوایان متخلف در زنجان
کیفیت نان در زاهدان افزایش یابد





۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن