تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805459044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران میزبان 35 کشور/ جشنواره رشد جمعه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ایران میزبان 35 کشور/ جشنواره رشد جمعه آغاز می شود دبیرچهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: در این دوره از جشنواره فیلم رشد تعداد 946 اثر از 35 کشور شرکت کرده اند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ آبان ساعت 16:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سید سعید بدیعی روز چهارشنبه در نشست خبری طی سخنانی اظهارداشت: چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد از 22 تا 29 آبان در تهران و همزمان در پنج استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در طول یک هفته برگزاری این جشنواره شاهد نمایش فیلم های علمی آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان، معلمان، کارشناسان و خانواده ها خواهیم بود، گفت: امسال سیزدهمین دوره جشنواره دانش آموزان فیلمساز را نیز همزمان با جشنواره رشد داریم و برای نخستین بار بخش دانشجومعلمان فیلمساز را به جشنواره بین المللی رشد اضافه کرده ایم.
وی افزود: علاوه بر تهران، استان های گیلان، مرکزی، خراسان شمالی، هرمزگان و جزایر خلیج فارس، شهرستان های استان تهران و سواحل مکران میزبان مراکز نمایش فیلم های جشنواره رشد خواهند بود.
 
** دریافت آثار از 35 کشور
بدیعی با اشاره به اینکه این جشنواره در پنح بخش فیلم داستانی بلند، کوتاه، مستند، مستند علمی و پویانمایی برگزار می شود ، گفت: آثار رسیده 946 اثر از 35 کشور جهان است که پس از دو مرحله انتخاب تعداد 198 اثر از 17 کشور به بخش مسابقه راه یافت.
وی تصریح کرد: 666 فیلم در بخش بین الملل داریم که 398 فیلم ایرانی و 268 فیلم خارجی است و در بخش دانشجومعلمان و معلمان، 126 فیلم حضور دارند که از این تعداد 27 فیلم برای دانشجومعلمان است و 154 فیلم نیز مربوط به بخش دانش آموزان فیلمساز است.
دبیر چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، کشورهای آذربایجان، آرژانتین، آفریقای جنوبی، آلمان، آمریکا، اتریش، اسپانیا، استرالیا، استونی، اسلواکی، اکراین، انگلیس، ایتالیا، برزیل، بلژیک، پرتغال، ترکیه، تونس، جمهوری چک، دانمارک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، کانادا، سوئیس، صربستان، فرانسه، لسوتو، مکزیک، نروژ، هلند، هند و هنگ کنگ را شرکت کنندگان خارجی این جشنواره برشمرد.
بدیعی اضافه کرد: در بخش مستند، یک داور بین المللی آلمانی؛ در بخش انیمیشن داوری از استونی؛ در بخش داستانی کوتاه داوری از مالزی و در بخش داستانی بلند داور آرژانتینی در کنار داوران ایرانی بحث داوری را انجام می دهند و جمعاً 15 داور داریم که در هر بخش دو داور ایرانی و یک داور بین المللی فعالیت می کنند و در بخش فیلم دانش آموزی نیز دانش آموزان برگزیده دوره قبل به عنوان داور این دوره انتخاب شده اند.
دبیر چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد با بیان اینکه این رویداد هنری نیاز به تبلیغات بیرونی ندارد چرا که شناخته شده و در درون آموزش و پرورش اجرا می شود، گفت: مشکل مخاطب نداریم و سال گذشته در 1200مرکز نمایش در 24 استان فیلم ها به نمایش گذاشته شد و بیش از سه میلیون و 700 هزار دانش آموز، معلمان و اولیا به تماشای فیلم ها نشستند.
 
** مراکز نمایش فیلم های رشد
بدیعی اظهار کرد: افتتاح جشنواره بین المللی فیلم رشد روز جمعه 22 آبان ساعت 18 همزمان با افتتاح سالن امیرکبیر در دارالفنون برگزار می شود و مراکز نمایش فیلم های جشنواره رشد شامل سینما فلسطین، هشتاد مرکز نمایش در آموزشگاه های مناطق 19 گانه شهر تهران، 20 کانون فرهنگی تربیتی، 16 پردیس دانشگاه فرهنگیان، پردیس های سینمایی رازی، تماشا، ملت، راگا و فرهنگسراهای بهمن، خاوران، امید و بهاران است و مراسم اختتامیه نیز 29 آبان ماه در سینما فلسطین برگزار می شود.
دبیر چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خصوص جوایز جشنواره گفت: در بخش های مختلف سه رده جایزه تندیس زرین، تندیس سیمین و لوح افتخار داده می شود و به لحاظ مالی نیز بین سه تا 6 میلیون تومان به برگزیدگان اهدا می شود و در کنار آن جایزه ویژه داوران فیلم های ویژه کتاب های درسی و فیلم های حامیان جشنواره رشد نیز جوایزی اهدا می شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن