تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813202387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از زیرساخت های مهم توسعه گردشگری ایجاد هتل و اماکن اقامتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


یکی از زیرساخت های مهم توسعه گردشگری ایجاد هتل و اماکن اقامتی است استان‌ها > سمنان - استاندار سمنان در بازدید از پروژه گردشگری هتل و پارک آبی سمنان یکی از زیرساخت های مهم توسعه گردشگری را ایجاد هتل و اماکن اقامتی برشمرد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین وی افزود : با توجه به اینکه محور توسعه استان بحث گردشگری است برای توسعه و پیشرفت گردشگری زیرساخت های آن باید فراهم شود که از جمله این زیر ساختها ساخت هتل و اماکن اقامتی است و زمانیکه گردشگر و توریست وارد استان و شهرستان سمنان شد و برای بازدید از اماکن تاریخی هزینه خرج کرد باید خدمات خوبی هم برای اقامت آنها مهیا باشد که در این خصوص فعالیت بخش خصوصی برای ایجاد و ساخت هتل پارک آبی بسیار جای تقدیر و تشکر دارد .
مهندس وکیلی افزود: این مکان هر چند توسط بخش خصوصی ساخته شده ، اما دستگاههای اجرائی باید احساس کنند این مکان متعلق به خودشان است و برای نیاز شهر و استان ساخته شده و همه باید در جهت رفع مسائل و مشکلات آن تلاش نمایند و با این نگاه همه دستگاههای خدمت رسان و شهرداری سمنان به کمک بخش خصوصی بیایند تا مسائل باقی مانده هتل گردشگری و پارک آبی حل گردد .
استاندار سمنان افزود : در بحث اقتصاد مقاومتی هم اقتصاد دولتی مد نظر نیست باید فضای اقتصاد را از بسترهای درونی و بیرونی برای رشد بخش خصوصی آماده کرد و برای رونق اقتصاد همواره باید به بخش خصوصی کمک و همراهی نمود .
ایشان همچنین در این بازدید از شهرداری سمنان ، فرمانداری و شرکتهای برق و گاز خواست با تشکیل کمیته ای تمام مسائل مربوط به هتل را حل و فصل نمایند تا به زودی شاهد بهره برداری و افتتاح آن باشیم .
وی همچنین از دستگاههای اجرایی خواست در اجرای برنامه های خود و فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر از فضای هتل همکاری و تلاش نمایند .
وی همچنین بر توسعه و رونق هر چه بیشتر فرش دستبافت سنگسر برای معرفی و ارائه آن در سطح داخل و خارج و همچنین بستر سازی برای نمایشگاه فرش سنگسر در هتل پارک آبی برای جذب گردشگران و توریست تاکید کرد .
در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ، امام جمعه موقت سمنان ، فرماندار ، شهردار و جمعی از مدیران استان استاندار سمنان را همراهی می کردند .
قابل ذکر است عملیات اجرائی این مجموعه از سال 91 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در شش طبقه با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شده است .
بخش هتل این مجموعه شامل 4 سالن برگزاری همایش و مراسم با ظرفیت 4 هزار نفر و 55 اتاق و هشت سوئیت ، رستوران ایرانی و فرهنگی ، کافی شاپ و سینما پنج بعدی ، مجموعه پارک آبی سمنان نیز دارای استخر کودکان ، رودخانه آرام ، چاله فضایی ، استخر موج ، سرسره کند و تند ، سونا ، جکوزی و رستوران دارای بزرگترین بومرنگ استخر آبی در آسیاست

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 20 آبان 1394 - 15:08:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن