تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815641531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرسه مرکزثقل آموزش بی سوادان /آموزش یکی ازشاخصهای مهم توسعه جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش وپرورش البرزدردیداربامدیران منتخب مدارس استان: مدرسه مرکزثقل آموزش بی سوادان /آموزش یکی ازشاخصهای مهم توسعه جامعه است معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان البرزگفت:مدرسه مرکز ثقل و تاثیرگزار برای پوشش تحصیلی بی سوادان است و مدیران بهترین و نزدیک ترین عامل برای ایجاد انگیزه با رویکرد تشویق محوری در تحقق اهداف سوادآموزی هستند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان ساعت 10:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، محرمعلی الهویی معاون سوادآموزی استان البرز؛درراستای آگاه سازی مدیران مدارس ازچگونگی فعالیت های سوادآموزی و جذب همکاری بیش از پیش آنان در پاسخگویی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایجاد عزم همگانی برای به صفر رساندن بی سوادی درجامعه، معاون سوادآموزی استان البرز طرح دیدار چهره به چهره با 124 مدیر منتخب مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی را با این پرسش که « چگونه می شود یک خفته را بیدار کرد و با یک گمشده را پیدا کرد» آغاز کرد.
الهویی در دیدار با مدیران مدارس عنوان داشت که هر توسعه و تحول در نظام آموزش و پرورش ریشه در عملکرد مدیران مدارس دارد و مدیران امین ترین و موثرترین نیرو در تحقق منویات رهبر معظم انقلا (مد ظله العالی) و مقام عالی وزارت و عامل اصلی توسعه سواد در جامعه هستند وی  با این پرسش که مدیر مدرسه در شناسایی و جذب و آموزش بی سوادان و همچنین در تامین نیروی توانمند و علاقه مند برای آموزش بی سوادان و کم سوادان تا کنون چه اقداماتی نموده است ؟نظرات مدیران مدارس را برای شتاب بخشی به فعالیت های سوادآموزی استان جویا شد.
معاون سوادآموزی استان البرز؛اظهارداشت:کار سوادآموزی جزئی از وظایف مدیران در کنار سایر فعالیت های جاری مدارس است و قطعا مسیر بازنگری و اصلاح روش ها و تسریع در فرایند شناسایی و جذب و آموزش بیسوادان و کم سوادان به ویژه اولیای بی سواد دانش آموزان از مدیر خلاق و تلاشگر مورد انتظار است و  اولیاء باسواد بیشتر می توانند ما را در رسیدن به هدف های تعلیم و تربیت فرزندان یاری کنند؛لذا در این راستا دستورالعمل خاصی تنظیم شده است که در آن به اجرای طرح الگوی برتر و تشکیل کارگروه تخصصی سوادآموزی در مدارس و معرفی رابطین سوادآموزی مدارس و شرح وظایف آنها اشاره شده است.
وی با اشاره به حساسیت کار و توجه مجامع بین المللی به امر آموزش و سواد به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه بیان داشت که خاستگاه سوادآموزی ریشه در فرهنگی اسلامی و معارف قرانی و سیره نبوی واهل بیت(ع) دارد. الهویی گفت: ما باید نسبت به سایر ملل در این عرصه پیشگام و مقدم باشیم و به صفر رساندن سوادآموزی از مسیر مدرسه محوری امکان پذیراست و مدرسه مرکز ثقل و تاثیرگزار برای پوشش تحصیلی بی سوادان است و مدیران بهترین و نزدیک ترین عامل برای ایجاد انگیزه با رویکرد تشویق محوری در تحقق اهداف سوادآموزی هستند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن