تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام همبستگی زنان غزه با انتفاضه قدس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام همبستگی زنان غزه با انتفاضه قدس


صدها نفر از زنان غزه با برگزاری تجمع اعلام کردند در انتفاضه قدس، در کنار ساکنان کرانه غربی و قدس اشغالی هستند و از انتفاضه کاملا حمایت می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این تجمع که به دعوت 50 موسسه  فلسطینی برگزار شد، زنان غزه شعارهایی علیه دشمن صهیونیستی سر دادند.

آنها می گویند، ما آمده ایم که بگوئیم با کشتار فلسطینیان مخالفیم. با تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی مخالفیم. از قدس حمایت می کنیم و حامی دولت فلسطینی هستیم. اشغالگری دیگر بس است. مردم فلسطین آزادی می خواهند.

زنانی که در شهرغزه و درحمایت ازانتفاضه در میدان کتیبه این شهر گرد هم آمده بودند با سر دادن شعارهایی خواستار حمایت بین المللی از قدس و مردم آن شدند. 
انتفاضه
بر روری برخی دست نوشته های آنها ضمن انتقاد از سکوت دبیر کل سازمان ملل در قبال کشتار فلسطینیان نوشته شده بود: بان کی مون! جلاد و قربانی را یکسان می بیند!

این در حالیست که درگیری بین مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه قلندیا در قدس شمالی همچنان ادامه دارد و بر اثر تیراندازی های صهیونیست ها یازده جوان فلسطینی زخمی شدند.

در شرایطی که پرونده قدس در سازمانهای بین المللی به کما رفته بود و قدس نفس های آخرش را می کشید، انتفاضه و خیزش فلسطینها جانی تازه در رگهای  قدس و مسجد الاقصی جاری کرد.
 
 


چهار شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن