تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815685867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت رواني مرد همسركش بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سلامت رواني مرد همسركش بررسي مي‌شود
مردي كه متهم است اواخر فروردين ماه همسرش را به قتل رسانده براي مشخص شدن سلامت روحي و رواني به پزشكي قانوني معرفي شد.


به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز مرد 31 ساله‌اي به نام حميد كه شامگاه دوشنبه 31 فروردين ماه امسال در خانه‌شان حوالي ميدان نامجو همسرش را به قتل رسانده بود، براي آخرين دفاع از زندان رجايي‌شهر به شعبه هفتم بازپرسي دادسراي جنايي پايتخت منتقل شد و از سوي قاضي سعيد احمدبيگي مورد تحقيق قرار گرفت. متهم كه چندي قبل صحنه حادثه را نيز مقابل قاضي پرونده بازسازي كرده بود، در آخرين دفاع خود مدعي شد مدتي قبل از حادثه، صدايي به من فرمان مي‌داد تا مرتكب قتل همسرم شوم. شب حادثه دوباره اين صدا به من فرمان داد و من هم روسري را دور گردن همسرم انداختم و او را خفه كردم و بعد هم كنار جسدش سيگار كشيدم تا اينكه از سوي پليس بازداشت شدم.

  همسرم دوست خواهرم بود
متهم در شرح زندگي‌اش گفت: چند سال قبل از طريق خواهرم با نازنين آشنا شدم. او به خانه ما رفت و آمد داشت تا اينكه به من ابراز علاقه كرد. بعد هم تلفني با هم ارتباط داشتيم و سرانجام سه سال قبل با هم ازدواج كرديم. مدتي بعد پدر نازنين بازنشسته شد و براي ادامه زندگي به زادگاهش در شمال كشور رفت. متهم ادامه داد من مشكل عصبي داشتم و به همين خاطر قرص‌هاي آرامبخش مصرف مي‌كردم و حتي يك بار هم در بيمارستان رواني بستري شدم.

  صدايي به من فرمان قتل داد
وي ادامه داد: يك روز قبل از حادثه در خانه بودم و تا صبح روز بعد هم تلويزيون تماشا كردم و اصلاً نخوابيدم. صبح چند ساعتي خوابيدم تا اينكه همسرم مرا براي ناهار بيدار كرد. پس از اينكه با هم ناهار خورديم، من احساس خستگي كردم و به اتاق خواب رفتم و خوابيدم. ساعت 7 غروب بود كه از خواب بيدار شدم و ديدم همسرم كنار من خواب است. مدتي بود قرص‌هايم را مصرف نمي‌كردم و از آن زمان به بعد صدايي در گوشم زمزمه مي‌شد و مي‌گفت كه همسرت را بكش. آن روز وقتي از خواب بيدار شدم دوباره اين صدا به گوشم رسيد و فرمان داد همسرم را بكشم. حال خوبي نداشتم كه ناگهان روسري را دور گردن همسرم انداختم و كشيدم تا اينكه او فوت شد. پس از اين كنار جسد شروع به سيگار كشيدن كردم و موضوع را هم به پليس خبر دادم تا اينكه مأموران به خانه ما آمدند و مرا دستگير كردند.

  اعترافات اوليه متهم پس از دستگيري
متهم صبح ديروز مدعي بود هنوز هم نمي‌دانم همسرم را به چه گناهي به قتل رساندم، اما اين ادعا در حالي بود كه پس از دستگيري در بازجويي‌هاي اوليه گفته بود به خاطر بيكاري و اختلافي كه با همسرش داشته، او را به قتل رسانده است.
وي گفته بود: مدتي بود شغل مناسبي نداشتم. مدتي در شركت واحد به عنوان كارگر كار كردم تا اينكه بيرون آمدم. پس از اين به دنبال شغل مناسبي بودم، اما جايي براي كار پيدا نكردم تا اينكه در قنادي نزديكي خانه‌مان شروع به كار كردم. درآمدم خيلي پايين بود، اما توقع همسرم خيلي بالا بود. او هر روز چيزي از من درخواست مي‌كرد در صورتي كه من توان خريد آن را نداشتم. هر چند پدر نازنين به ما كمك مي‌كرد، اما براي ادامه زندگي ما كافي نبود و همين موضوع باعث درگيري من و همسرم شد تا جايي كه تصميم گرفتيم از هم جدا شويم. چند ماه قبل به شوراي حل اختلاف رفتيم و مشكل‌مان را مطرح كرديم. قاضي بعد از شنيدن حرف‌هايمان پيشنهاد داد به علت مشكلات موجود بهتر است جدا شويم. همسرم نيز قبول كرد و قرار شد بعد از پرداخت مهريه و نفقه او را طلاق دهم.
اختلافات ما هر روز بيشتر مي‌شد و ما هميشه با هم مشاجره داشتيم به طوري كه من بعضي روزها به خانه نمي‌رفتم تا اينكه روز قبل از حادثه به خانه رفتم. عصر روز دوشنبه بود كه دوباره بر سر نفقه و مهريه با هم مشاجره كرديم. به او گفتم كه سكوت كند، حالم خوب نيست، اما او روي مخم راه مي‌رفت تا اينكه عصباني شدم و با روسري رنگي او را خفه كردم. وقتي فهميدم فوت شده، سيگاري روشن كردم و به پليس خبر دادم.

  معرفي متهم به پزشكي قانوني
متهم پس از طرح اين ادعا به دستور قاضي سعيد احمدبيگي براي مشخص شدن سلامت روحي و رواني هنگام ارتكاب جرم به پزشكي قانوني معرفي شد. تحقيقات درباره اين حادثه تا اعلام نظريه پزشكي قانوني از سوي پليس ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن