تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813293670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویانیان: اگر می شد با تفنگ می کشتمش!/ژوزه را 20 پیشکسوت پرسپولیس آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رویانیان: اگر می شد با تفنگ می کشتمش!/ژوزه را 20 پیشکسوت پرسپولیس آوردند
اگر وزیری 4،3 سال پیس پروژه را با پیمانکار خارجی یا داخلی امضا کرد و کار به سرانجام نرسید باید بدهی را از آن وزیر طلب کنیم؟! الان این همه پروژه نیمه تمام ورزشی داریم مثل ورزشگاه نقش جهان اصفهان که 4،3 رده مدیرعوض کرده . آیا از مدیران قبلی طلب خسارت می‌شود؟!
کد خبر: ۵۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ - 11 November 2015


مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس متهم ردیف اول بدهی عجیب و هنگفتی است که قرمزها را بدون شک از لحاظ مالی زمین خواهد زد. محمد رویانیان اما اصلا نمی خواهد بپذیرد که مدیریت ضعیف او بوده که امروز باعث چنین میراث ویرانگری برای پرسپولیس شده است.به گزارش تابناک ورزشی، این نظامی سابق که می گفت جریمه ژوزه را خودش می دهد، حالا حتی طلبکار هم هست و می گوید: بعنوان یک مدیر دولتی رفتارم در برخورد با ژوزه حرفه‌ای بود و باید از من حمایت شود! من 36 سال در این مملکت خدمت کردم و به عنوان یک مدیر دولتی در زمانی که در باشگاه پرسپولیس بودم وظایفم را به خوبی انجام دادم و بدهی مدیران قبلی را پرداختم. در این پرونده هم حقش است اول همه صحبت‌های من شنیده شود و پس از آن به قاضی بروند نه اینکه یک طرفه به قاضی بروند و من را بکوبند.رویانیان معتقداست که بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی از قبل وجود داشته و ادامه دار هم خواهد بود و فکر می‌کند این مساله طبیعی است(!) صحبت های رویانیان را بخوانید:« الان که در مورد این پرونده بحث می‌کنیم دو سال است که من دیگر مدیریت پرسپولیس را بر عهده ندارم. قراردادی در زمان حضور من در پرسپولیس بسته شده که محترم بوده و می‌بایست مدیران بعدی به تعهدی که برگردن داشتند عمل کنند. حالا اینکه پرسپولیس در یک فصل 7 مدیرعوض کرده، این دیگر تقصیر ما نیست!
از من تقدیر کنید، ژوزه را 20 پیشکسوت به ایران آوردند!ژوزه را من به ایران نیاوردم این تصمیمی بود که 20 نفر از پیشکسوتان باشگاه بود که میان چندگزینه‌ای که وجود داشت آقای ژوزه را انتخاب کردند. پس‌ازآن ما قرارداد قانونی با این مربی امضا کردیم، ولی پشت پرده‌هایی هم وجود داشت که ما مجبور بودیم با او برخورد کنیم که اتفاقاً اگر همه این مسائل گفته شود می‌بینید که باید از من تقدیر هم بشود. چطوری است که در ایران آقای دایی را از کار برمی‌دارند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی زمانی که ما ژوزه را که تازه یک مربی خارجی است از کار برکنار می‌کنیم آن با نتایج ضعیفی که گرفته بود باید این‌همه استنطاق شویم؟!
رویانیان: اگر می شد با تفنگ می کشتمش!/ژوزه را 20 پیشکسوت پرسپولیس آوردند
هنوز می شود ژوزه را محکوم کردزمانی که من ژوزه را برداشتم ترجیح دادم ایشان بیش از یک نیم فصل بدهی نداشته باشد. این همه هم که گفته می‌شود مبلغ بدهی پرسپولیس به او میلیاردی است ما 312 هزار یورو بدهکار شدیم که با دستمزد دستیارش می شود 400 هزار یورو ! براساس قانون می‌شود به این رقم اعتراض کرد و اگر درست دفاع شود می‌توان مانوئل را هم محکوم کرد. زمانی که من مدیر پرسپولیس شدم هم این باشگاه به چند نفر بدهی داشت که مشهورترین آن وینگادا بود که بدهی 400 هزار یورویی داشت. من این مبلغ را پرداخت کردم، از کسی هم ایراد نگرفتم و این همه هم شلوغ نکردم. یکی نیست به آنها بگوید آقایان بروید بچسبید به کار خودتان که مجبور نشوید در عرض یکسال 7 مدیر عوض کنید.در حال حاضر مهم این نیست که قرارداد را چه کسی بسته لطفاً این حرف من را تیتر کنید. متاسفانه ناتوانی آنها در مدیریت باعث شده که بخواهند همه مشکلات را گردن من بیندازند.
داشتن سه قرارداد با ژوزه به خاطر سقف سازمان لیگ بودآقای فردوسی پور که نمی‌دانم چرا این‌قدر به خارجی‌ها علاقه‌مند است بحث از عقد سه قرارداد با ژوزه می‌کند درحالی‌که در آن زمان اگر یادتان باشد سازمان لیگ قانون سقف قراردادها را گذاشته بود و اکثر تیم‌ها با بازیکنان و مربیان شان چند قرارداد امضا می‌کردند. یعنی قراردادی برای سازمان لیگ و قرارداد داخلی هم با باشگاه وجود داشت که گاهی آن قرارداد داخلی به خاطر متممی که به آن اضافه می‌شد به دو قرارداد تبدیل می‌شد ک. این مساله عجیبی نیست . ما باید براساس همان قرارداد مستند فیفا ژوزه را محکوم کنیم و جریمه‌ها را حذف کنیم و حقمان را بگیریم.تمام سازمان‌های دولتی و حتی نیمه‌خصوصی در ایران بدهی خارجی دارند و ممکن است مبلغ این بدهی افزایش هم پیدا کند. ولی یک مثال بزنم اگر وزیری 4،3 سال پیس پروژه را با پیمانکار خارجی یا داخلی امضا کرد و کار به سرانجام نرسید باید بدهی را از آن وزیر طلب کنیم؟! الان این همه پروژه نیمه تمام ورزشی داریم مثل ورزشگاه نقش جهان اصفهان که 4،3 رده مدیرعوض کرده . آیا از مدیران قبلی طلب خسارت می‌شود؟! مدیریت من هم در پرسپولیس مدیریت دولتی و ملی بود.
مثل یک مدیر حرفه‌ای عمل کردمدو ماه بود علی کریمی محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس را از تیم اخراج کرده بود و من با وجودی که می‌دانستم این کار باعث ریزش هواداران و دلخوری آنها از من می‌شود، در این تصمیم پشت ژوزه ایستادم. حالا به عنوان یک مدیر من با مربی که نتیجه نمی‌گیرد و با مصاحبه‌ها و رفتارش تیم را برهم می زند چه باید می‌کردم؟ من مثل یک مدیر حرفه‌ای او را از تیم کنار گذاشتم. باید از این رفتار از من تقدیر شود و در رابطه با پرونده مانوئل هم بگویند که باید با کمک آقای رویانیان مشکل این پرونده را در فیفا حل کینم. نه اینکه بیآیند مدیری را که 36 سال در این مملکت خدمت کرده را بکوبند. این فرهنگ اشتباهی است. باید ببینم چطور می‌توانم این مسائل را طوری مطرح کنم که اذهان عموم از آن با خبر شوند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن