تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821371928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه روابط تجاري با ارمنستان با ورود تجار در مناطق آزاد تجاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۰ب.ظ)
نعمت زاده در ديدار با وزير اقتصاد ارمنستان مطرح کرد: توسعه روابط تجاري با ارمنستان با ورود تجار در مناطق آزاد تجاري موج - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه روابط تجاري با ارمنستان با ترددها ي تجار ايراني و ارمني به ويژه در مناطق آزاد تجاري محقق مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس محمد رضا نعمت زاده طي ديدار با «کارن چشماريديان» وزير اقتصاد کشور ارمنستان با بيان اين مطلب، افزود: حضور تجار ايراني در مناطق آزاد تجاري ارمنستان و برداشتنن موانع گمرکي، تعرفه و ماليات مورد تاکيد ماست.
وي افزود: آماده‌ايم تا کارگروه مشترکي براي پيشبرد اهداف اقتصادي بين دو کشور ايجاد شود.
نعمت زاده همچنين افزود: ما پيشنهادهاي تعرفه اي ارمنستان را در جلسات آتي بررسي مي‌کنيم.
برپايه اين گزارش، وزير اقتصادکشور ارمنستان در اين ديدار گفت: ما مي‌خواهيم همانطور که تجار ايراني به ارمنستان مي‌آيند به همان نسبت تجار ارمني نيز به ايران بيايند.
وي گفت: توسعه همکاري‌ها را در زمينه انرژي، جاده سازي، جهانگردي، صنايع سبک، ماشين سازي الکتريکي و معادن بين دو کشور وجود دارد.
وزير اقتصادکشور ارمنستان تصريح کرد: با اشاره به اينکه راه ابريشم از جمهوري اسلامي ايران و ارمنستان مي‌گذرد، گفت: اين موضوع براي ما مهم است و بر روي آن برنامه ريزي مي‌کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن