تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 2.5 تن مواد مخدر‌ در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کشف 2.5 تن مواد مخدر‌ در لرستان




فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته دو باند مواد مخدر با کشف دو و نیم تن انواع مواد مخدر ‌در این استان ‌متلاشی شده است.





خبرگزاری فارس: سردار محمد قنبری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه طی 48 ساعت گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، دو باند مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شده‌ است، اظهار داشت: در باند اول، 95 کیلوگرم تریاک در باک کپسول گاز یک دستگاه خودرو کشف و ضبط و در باند دوم 49 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا 15 آبان در مجموع 2 هزار و 565 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: از این میزان 55 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی بوده و 2 هزار و 905 نفر در این ‌ارتباط‌ دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه 67 باند حرفه‌ای امسال در زمینه مواد مخدر متلاشی شده‌ است، گفت: 220 دستگاه خودرو و موتور‌سیکلت، 56 قبضه انواع سلاح و ... از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: طی سال جاری 156 مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح لرستان صورت گرفته که 745 نقطه آلوده در سطح استان پاکسازی شده است.

قنبری افزود: 9 هزار و 914 نفر معتاد امسال دستگیر و 196 مورد ایست بازرسی در ورودی‌های استان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش 15 درصدی انواع سرقت‌ها در استان خبر داد و گفت: در سرقت مهم 12 درصد نسبت به سال گذشته در استان کاهش داشته‌ایم و در زمینه سرقت‌های خشن 17 درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی افزود: 88 درصد از سرقت‌های صورت گرفته در لرستان کشف شده و 12 درصد دیگر هنوز کشف نشده‌اند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در مجموع از کل تصادفات صورت گرفته در استان، شاهد افزایش 12 درصدی این تصادفات بوده‌ایم اما در زمینه تصادفات فوتی در استان لرستان 14 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

وی از مردم استان لرستان و هیئت‌های مذهبی این استان در همکاری با پلیس استان لرستان در برگزاری مراسم‌های عزاداری تقدیر و تشکر کرد.






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن