تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستين کتابخانه کودک در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۶ب.ظ)
مديرکل کتابخانه هاي گيلان خبر داد: افتتاح نخستين کتابخانه کودک در رشت موج-رشت- مديرکل کتابخانه هاي گيلان با اشاره به بيست و سومين دوره هفته تکريم کتاب و نيز ترويج گفتمان کتابخوان از 24 آبان تا يکم آذر، بيان کرد: در طي چند روز آتي نخستين کتابخانه ويژه کودک در استان گيلان در شهرستان رشت افتتاح مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت،امير محمدپور امروز در يکصد و نود و نهمين نشست کتابخوان که به ميزباني آستارا برگزار شد، افزود: براي اينکه جامعه ما به سمت روشنگري پيش برود شايسته است افراد کتابخوان در جامعه روز به روز ارتقا پيدا کنند.
وي اضافه کرد: اين نشست با مشارکت نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور با هدف اشترک گذاري کتاب هاي خوانده شده و نيز آشنايي عموم مردم با نحوه و چرايي مطالعه برگزار مي شود.
وي اظهار کرد: طرح کتابخوان به منظور ارتقاي فرهنگ مطالعه و نيز نيازسنجي ذائقه مطالعه هدفمند مردم در سطح کشور اجرا مي شود.
مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان گيلان در ادامه با بيان اينکه در حال حاضر به ازاي هر 100 آستارايي به طور ميانگين يک و نيم نفر عضو کتابخانه هاي عمومي هستند،گفت: يکهزار و 425 متر مربع نيز مجموع فضاي مفيد کتابخانه اي شهرستان آستاراست که به ازاي هر 100 آستارايي يک و نيم متر مربع را شامل مي شود.
محمدپور افزود:بر اساس سند چشم انداز 1404 بايد فضاي مطالعه از ميزان ياد شده به هشت مترمربع افزايش يابد.
وي همچنين با اشاره به بيست و سومين دوره هفته تکريم کتاب و نيز ترويج گفتمان کتابخوان از 24 آبان تا يکم آذر، بيان کرد: در طي چند روز آتي نخستين کتابخانه ويژه کودک در استان گيلان در شهرستان رشت افتتاح مي شود.
وي ادامه داد: افتتاح و توسعه شش کتابخانه نيز در استان گيلان در دست اقدام است.
در پايان اين نشست حجت الاسلام محمود قويدل، اکبر اکسير، داوود ملک زاده، نايب شايان، فهيمه فقيهي، آويسا مستحسن، ساناز گلي نيا، فاطمه جوهري و روژين حميدي زارع به معرفي کتاب هاي مختلف در اين نشست پرداختند.
110 باب کتابخانه نهادي و مشارکتي با 900 هزار نسخه کتاب در استان گيلان فعال است.
شهرستان آستارا در غرب استان گيلان واقع است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن