تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ايران در نمايشگاه کتاب وين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳ب.ظ)
حضور ايران در نمايشگاه کتاب وين موج-موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران در پانزدهمين دوره از نمايشگاه بين المللي کتاب وين شرکت مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، غرفه ايران در اين دوره از نمايشگاه 12 متر مربع است که در آن کتاب‌هايي در حوزه تاريخ، ايران شناسي، آموزش خط، مجموعه داستان‌هاي شاهنامه، آموزش زبان فارسي، هنر و پوسترهاي ايران شناسي به نمايش گذاشته مي‌شود.
پانزدهمين دوره از نمايشگاه بين المللي کتاب وين از 12 تا 15 نوامبر 2015 برابر با 21 تا 24 آبان امسال در فضايي به مساحت هشت هزار و هشتصد متر مربع برگزار مي‌شود.
جمهوري اسلامي ايران نيز امسال براي سومين بار در اين نمايشگاه شرکت مي‌کند.
اين نمايشگاه به عنوان بزرگ‌ترين رويداد صنعت کتاب و ادبيات در اتريش محسوب مي‌شود که مجري آن بخش خصوصي است و در قالب شش بخش به عرضه تازه‌ترين کتاب‌هاي منتشر شده در زمينه آثار داستاني، کتاب‌هاي آشپزي، کتاب‌هاي غير داستاني، ادبيات کودکان و نوجوانان و سفرنامه‌ها مي‌پردازد.
نمايشگاه بين المللي کتاب وين به مثابه جشنواره اي است که 300 برنامه در آن گنجانده شده است و سالانه بيش از 40 هزار نفر از آن بازديد مي‌کنند.
هزينه وروديه نمايشگاه 7 يورو است که براي دانش آموزان و دانشجويان به صورت نيم بها و براي خانواده‌ها 13 يورو و براي افراد زير 14 سال رايگان است.

آمادگي «teda» براي امضاي تفاهم نامه همکاري با ايران
موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران که در سي و چهارمين دوره نمايشگاه کتاب استانبول شرکت کرده است از آمادگي teda براي امضاي تفاهم نامه همکاري با ايران در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران خبر داد.
مسئولان اجراي برنامه teda ضمن بازديد و گفت و گو با مسوولان غرفه ايران اعلام آمادگي کردند تا تجربيات خود را منتقل و در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران تفاهم نامه اي را با کشورمان منعقد کنند.
Teda برنامه اي گسترده براي ترجمه آثار ترکي در حوزه‌هاي ادبيات، فرهنگ و هنر به ديگر زبان‌ها است.
اين برنامه براي ناشران خارجي که علاقه مندند ادبيات و فرهنگ ترکي را به زبان کشورهاي خود ترجمه و منتشر کنند بسترهاي لازم را فراهم مي‌آورد و ارتباط لازم را ميان ناشران خارجي و نويسندگان و ناشران ترک برقرار مي‌کند.
وزارت فرهنگ ترکيه برنامه teda را از سال 2005 در دستور کار خود قرار داده است.در همين راستا وزارت فرهنگ ترکيه از مترجمان آثار ترکي به ديگر زبان‌ها در مناسبت‌هاي فرهنگي دعوت و هزينه‌هاي مربوطه را پرداخت مي‌کند.
سي و چهارمين دوره نمايشگاه کتاب استانبول با حضور 700 ناشر و موسسه فرهنگي و انتشاراتي ترک در 9 سالن تا 24 آبان داير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن