تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات صنعت دفاعي متناسب با ايران طراحي و ساخته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۷ب.ظ)
امير سياري: محصولات صنعت دفاعي متناسب با ايران طراحي و ساخته شود موج-فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: تجهيزات به لحاظ کيفيت و مطلوبيت بايد قابل اعتماد و متناسب با حوزه هاي دفاعي ايران طراحي و ساخته شود.
به گزارش خبرگزاري موج، امير حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش در نخستين همايش کيفيت دفاعي طي سخناني با اشاره به اهميت نقش و جايگاه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در برقراري امنيت و ارتقاي توانمندي دفاع از مرزهاي زميني، دريايي، هوايي و آمادگي مقابله با هرگونه تهديد منطقه اي و فرامنطقه اي در تشريح دلايل دشمني نظام سلطه با جمهوري اسلامي ايران، گفت: موقعيت ممتاز ژئوپليتيک، منابع سرشار انرژي و جهان بيني ايران اسلامي که مبتني بر شعار استقلال، آزادي،جمهوري اسلامي است، دليل اصلي اين تهديدات است.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به ماموريت وزارت دفاع در توليد قدرت سخت و نرم از ارتقاي مهارت‌هاي نيروي انساني و افزايش علم، دانش و مهارت به عنوان جنبه هاي کليدي در مقابله با جنگ سخت دشمن ياد کرد.
سياري با بيان اينکه امروز محصولات صنعت دفاعي به شدت رقابتي و نسل فناوري‌ها به سرعت درحال تغيير است، گفت: تجهيزات به لحاظ کيفيت و مطلوبيت بايد قابل اعتماد و متناسب با حوزه هاي دفاعي جمهوري اسلامي ايران طراحي و ساخته شود و بتواند ضمن ايجاد فرصت غافلگيري، عدم قطعيت را نيز فراهم کرده و بازدارندگي موثر را ايجاد کند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش ايران با استناد به تدابير و فرامين فرمانده معظم کل قوا در ديدار فرماندهان نيروهاي مسلح با ايشان، تصريح کرد: اجراي تدابير معظم له مي تواند ما را در همه حوزه ها به ويژه در موضوع کيفي سازي که از موضوعات مورد اهتمام ويژه ايشان است به مقصود برساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن