تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر اپل: شاید محصولات پزشکی بسازیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مدیر اپل: شاید محصولات پزشکی بسازیم




اپل ساعت هوشمند‌ش را نه‌تنها به عنوان وسیله‌ای برای انجام سریع‌تر و بهتر کارها ساخته، بلکه آن را به عنوان ابزاری برای بررسی وضعیت بدن هم تبلیغ می‌کند.





مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اپل ساعت هوشمند‌ش را نه‌تنها به عنوان وسیله‌ای برای انجام سریع‌تر و بهتر کارها ساخته، بلکه آن را به عنوان ابزاری برای بررسی وضعیت بدن هم تبلیغ می‌کند. قبل از عرضه‌ی اپل واچ، شرکت اپل با سازمان FDA برای ساخت دستگاهی با کاربرد پزشکی صحبت کرده بود. در آن زمان بسیاری تصور کردند که این دستگاه همان اپل واچ است.


تیم کوک: شاید محصولات پزشکی هم بسازیم



این احتمال هم وجود دارد که تیم کوک فقط هر چه در ذهن داشته را به بیرون ریخته و درباره‌ی برنامه‌ی شرکت‌اش صحبت نکرده است. با این حال،‌ ظاهرا اپل واچ هیچ ارتباطی با دستگاه پزشکی اپل ندارد. تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، اخیرا در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری Telgegraph داشته، به این موضوع اشاره کرده است که شرکت اپل می‌خواهد محصولات پزشکی یا مرتبط با سلامتی عرضه کند.

کوک به تلگراف گفت: "نمی‌خواهیم ساعت هوشمندمان را به سازمان غذای و داروی امریکا (FDA) بفرستیم. شاید محصولی مرتبط را برای تایید به این سازمان بفرستیم، ولی ساعت را نه، چون آن‌ها نه‌تنها جلوی خلاقیت ما را می‌گیرند، بلکه بسیار هم طول‌اش می‌دهند. ولی محصولات دیگری هستند؛ شاید یک اپ یا شاید چیز دیگری.”

البته این احتمال هم وجود دارد که تیم کوک فقط هر چه در ذهن داشته را به بیرون ریخته و درباره‌ی برنامه‌ی شرکت‌اش صحبت نکرده است.






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن