تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806870677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار سهام با 8 واحد افزايش رو به رو شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
همراه با اجرايي شدن وام هاي خودرو؛ بازار سهام با 8 واحد افزايش رو به رو شد موج - در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 8 واحد افزايش به ارتفاع 63044 رسيد.
امروز شرايط بازار، متعادل به سمت بهبود بود. پس از توجه بيشتر دولت و جامعه به اقتصاد و بازار سرمايه در مجموع شرايط بهبود يافته است. حتي ارائه وام براي خريد خودرو نيز اثرات مثبتي بر بورس گذاشته است ،اين نشان مي دهد که افزايش توجهات عمومي و دولت به اقتصاد کشور حتي به شکل نسبي و مقطعي آن مي تواند شرايط را بهبود دهد ،در حال حاضر که شرايطي پيچيده و نسبتا متناقضي بر اقتصاد کشور حاکم است شايد نتوان به طور قاطع و مشخص مشکلات اقتصادي را حل کرد اما حتي سياست هاي موقت و بخشي نيز اگر با سنجشگري خوبي انتخاب گردند مي توانند به تدريج و گام به گام اقتصاد و بورس را به سمت بهبود رهنمون کنند ،در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 8 واحد افزايش به ارتفاع 63044 رسيد ،همچنين شاخص کل هم وزن نيز با 10 واحد افزايش به ارتفاع 9728 دست يافت ،ضمن اين که حجم کل مطالعات بازار 446 ميليون بود که بيشترين تاثير منفي بر شاخص کل را نماد هاي اخابر و وبملت و بيشترين تاثير مثبت بر آن را تاپيکو ،شبندر ،شپديس ،خودرو و واميد داشتند ،شايان ذکر است کاهش نرخ سود بانکي فعلا منتفي شده است که به استناد آخرين توضيحاتي که همتي- رييس شوراي هماهنگي بانکها - اعلام کرده است در نهايت اين تغيير به تاييد شورا نرسيده و کاهش نرخ سود فعلا منتفي خواهد بود ،همچنين گويا در روز اول حدود 5 هزار نفر براي دريافت وام 25 ميليوني خودرو ثبت نام کردند.

تغيير مالکيت 410 ميليون ورقه بهادار در بازار فرابورس
امروز در فرابورس ايران، 410 ميليون ورقه بهادار به ارزش بيش از يک هزار و 542 ميليارد ريال معامله شد.
معاملات 19 آبان‌ماه 1394 فرابورس با خريد و فروش 410 ميليون و 970 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 151 نوبت به ارزش يک هزار و 542 ميليارد و 210 ميليون ريال به پايان رسيد و شاخص کل فرابورس با رشد حدود 8 واحدي به رقم 710.57 واحد رسيد.
افزايش امروز آيفکس، بيشتر به مدد معاملات پتروشيمي مارون، پالايش نفت تهران، هلدينگ خاورميانه، ذوب آهن اصفهان، پتروشيمي خراسان، پالايش نفت لاوان و پتروشيم سرمايه‌گذاري ايرانيان بود.

داد و ستد سهام ذوب آهن اصفهان
داد و ستد سهام ذوب آهن اصفهان به ميزان 12 ميليون و 620 هزار ورقه به عنوان بيشترين حجم و خريد و فروش سهام نفت ايرانول به ميزان 28 ميليارد و 310 ميليون ريال به عنوان بيشترين ارزش معاملات روزانه ثبت شد.
اين در حالي‌ است که بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام شمال شرق شاهرود، پالايش نفت لاوان و پتروشيمي خراسان بود و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي، قند شيروان، سرمايه‌گذاري مسکن تهران، پالايش نفت تهران و پالايش نفت لاوان به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.
از سوي ديگر، بيمه نوين، معادن مس تکنار و افرا نت با بيشترين افت قيمت روبرو شدند و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 677 تا 694 هزار ريال دست به دست شد.

بازگشايي نماد معاملاتي شرکت توليد مواد اوليه دارويي البرز
در روز جاري شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت توليد مواد اوليه دارويي البرز بالک پس از برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزايش سرمايه و ارائه اطلاعات پيش‌بيني با سرمايه جديد و نماد معاملاتي شرکت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود پس از به حد نصاب نرسيدن مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده صاحبان سهام، بوديم.
اين گزارش مي‌افزايد، امروز صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 466 هزار و 540 سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه بوتان با داد و ستد 500 هزار ورقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

افت 4 درصدي قيمت در اخابر
گروه مخابرات در پايان معاملات امروز در بازه قرمز حضور يافتند و نماد اخابر با يک ميليون حجم معاملات رو به رو شد که در قيمت 2270 ريال 4 درصد کاهش قيمت را در تابلوي معاملات ارائه داد و ورود و خروج حقوقي به اين سهم چندان قابل توجه نبود ،همچنين همراه در قيمت 29010 ريال در بازه قرمز به معاملات خود پايان داد.
گروه محصولات شيميايي اغلب در بازه مثبت بازار حضور داشتند و بيشترين حجم معاملات اين گروه در اختيار شپلي با قيمت 2410 ريال بود که با بيش از 4 درصد افزايش قيمت رو به رو شد و ورود حقوقي به اين سهم 2 ميليون و خروجش از آن 614 هزار سهم بود ،همچنين پترول نيز با قيمت پاياني 1439 ريال 4 و نيم ميليون حجم معاملاتي را در اختيار گرفت که ورود و خروج حقوقي به اين سهم چندان قابل توجه نبود ،ضمن اين که تاپيکو در قيمت 2219 ريال فراتر از 2 درصد افزايش قيمت را تجربه کرده و 3 ميليون حجم معاملات را در اختيار گرفت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن 349 هزار سهم بود.

نفتي هاي سبزپوش
گروه فراورده هاي نفتي اکثرا در بازه سبز بازار حضور داشتند و شتران در قيمت 4097 ريال بيش از 2 درصد افزايش قيمت را تجربه کرد و در صدر جدول حجم معاملاتي حضور يافت که ورود حقوقي به اين سهم محدود و خروجش از آن يک ميليون سهم بود ،همچنين شبندر نيز در قيمت 3545 ريال بيش از 3 ميليون حجم معاملاتي را در اختيار گرفت و بيشتر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند ،ضمن اينکه شاوان نيز دو و نيم ميليون حجم معاملات را در دست گرفت و در قيمت 8656 ريال بيش از 4 درصد افزايش قيمت را ثبت کرد که حقوقي ها براي معامله در اين سهم چندان تمايلي نشان ندادند ،لازم به ذکر است که از نماد هاي قرمزرنگ اين گروه مي توان به شبريز ،شنفت و شپاس اشاره نمود.

حجم 14 ميليوني خپارس
خودرويي ها طبق روال روزهاي گذشته اکثرا در بازه قرمز بازار حضور داشتند و خپارس با حجم 14 ميليون بيشترين حجم معاملات را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم يک ميليون و خروجش از آن 200 هزار سهم بود و با قيمت 931 ريال به معاملات خود پايان داد ،همچنين خودرو با حجم 11 ميليون معاملات در قيمت 2060 ريال رو به رو شد و در قيمت پاياني 2075 ريال بيش از 2 درصد افزايش قيمت را تجربه کرد ضمت اينکه بيشتر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند ،در ادامه بايد گفت که خساپا در قيمت 1035 ريال وارد بازه قرمز بازار شد و حجم معاملات 12 ميليوني را از آن خود کرد که حقوقي ها خريدار خوبي براي اين سهم نبوده و در عوض يک ميليون از سهام خود را عرضه کردند ،لازم به ذکر است که خزاميا و خکاوه حجم معاملات 6 ميليوني را صاحب شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن