تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803265174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم نفتي خود را در بازار اروپا به دست خواهيم آورد/مذاکره با شرکت‌ توتال براي از سرگيري فروش نفت در پساتحريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
معاون وزير نفت سهم نفتي خود را در بازار اروپا به دست خواهيم آورد/مذاکره با شرکت‌ توتال براي از سرگيري فروش نفت در پساتحريم موج - معاون وزير نفت با اعلام اين که اعتقاد داريم سهم نفتي خود را در بازار اروپا به دست خواهيم آورد، گفت: آن کشورهايي که هم اکنون نفت خود را در بازارهاي مختلف ارائه مي‌دهند، در خلأ حضور ايران اين کار را مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، رکن‌الدين جوادي، با اشاره به مذاکره با شرکت‌هاي شل و توتال فرانسه براي ازسرگيري فروش نفت در پساتحريم، گفت: نگران افزايش صادرات نفت عربستان به بازار اروپايي نيستيم و نفت ايران در اروپا بدون مشتري نمي‌ماند.
معاون وزير نفت درباره افزايش فروش و صادرات نفت خام عربستان سعودي به کشورهاي اروپايي در آستانه لغو تحريم‌هاي نفتي ايران، گفت: شرکت ملي نفت ايران هيچ‌گونه نگراني بابت اين افزايش توليد و صادرات نفت عربستان به منظور عرضه در بازار اروپا ندارد.
معاون وزير نفت با اعلام اين که اعتقاد داريم سهم نفتي خود را در بازار اروپا به دست خواهيم آورد، تصريح کرد: آن کشورهايي که هم اکنون نفت خود را در بازارهاي مختلف ارائه مي‌دهند، در خلأ حضور ايران اين کار را مي‌کنند.
مدير عامل شرکت ملي نفت با اشاره انجام گفتگوهايي با مشتريان اروپايي، اظهار داشت: مشکلي براي بازگشت نفت ايران به بازار اروپا در صورت لغو تحريم‌ها وجود ندارد.
اين مقام مسوول با تأکيد بر اين که قطعا بازگشت نفت ايران به بازار اروپا زمان‌بر خواهد بود، بيان کرد: در اين فرصت برخي پالايشگاه‌هاي اروپايي مشخصات خود را از نفت ايران به ساير نفت خام‌ها تغيير دادند و يا قراردادهايي دارند که مجبورند تا پايان آن صبر کنند، ولي؛ به طور کلي مشکل جدي نمي‌بينيم.
جوادي همچنين در خصوص امضاي قراردادهاي جديد فروش نفت خام ايران به شرکت‌هاي شل انگليس و توتال فرانسه، توضيح داد: شرکت ملي نفت تاکنون با همه خريداران و مشتريان سنتي خود مذاکره داشته است و محدوديتي به منظور از سرگيري فروش نفت و امضاي قراردادهاي جديد نفتي با شل و توتال و ساير شرکت‌هاي نفتي وجود ندارد.
معاون وزير نفت با بيان اين که براي خريداران نفت خام ايران چند نکته مهم است، افزود: نخست اين که قابليت اطمينان به دليل اين که جمهوري اسلامي ايران از لحاظ سياسي و امنيتي داراي ثبات است، اين موضوع براي مشتريان و خريداران نفت در نقاط مختلف جهان خيلي مهم است که يکي از منابع تأمين آن‌ها کشوري با ثبات سياسي و ثبات امنيتي باشد.
اين عضو هيات مديره شرکت ملي نفت ايران با اعلام اين که جمهوري اسلامي نشان داده در طول سال‌هاي بحران که عمده‌ترين زمان جنگ بوده، با وجود همه حملاتي که دشمن به تأسيسات نفتي مي‌کرد، لحظه‌اي اجازه نداد تعهداتش انجام نشود يا صادرات نفت قطع شود، تأکيد کرد: قابليت و وفاداري به قرارداد يک شاخص مهم براي تمامي خريداران نفت است.
مدير عامل شرکت ملي نفت ايران در ادامه با يادآوري اين که مشتريان نفت تمايل دارند منابع انرژي‌شان را متنوع کنند تا تحولات پيش‌بيني نشده براي آن‌ها ايجاد زحمت نکند، خاطرنشان کرد: بر اين اساس فکر مي‌کنم بازارمان را بلافاصله پس از تحريم در زمان کوتاهي به دست خواهيم آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن