تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير سابق ايران در ژنو: روابط ايران و آمريكا بحراني‌ترين مسئله ديپلماسي كشورمان بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفير سابق ايران در ژنو: روابط ايران و آمريكا بحراني‌ترين مسئله ديپلماسي كشورمان بوده است
خبرگزاري فارس: سفير سابق ايران در ژنو در خصوص وجود بحران در ديپلماسي سه دهه ايران گفت: علمي نيست كه بگوييم بحران در سياست خارجه ما وجود نداشته و ندارد چراكه روابط ايران و آمريكا يكي از بحراني‌ترين مسائل ديپلماسي است و كار ديپلمات‌ها كمك به حل بحرانهاست.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمد كاظم سجادي‌پور امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجويان با موضوع سازمان ملل، ديپلماسي چندجانبه نظريه‌ها و واقعيت‌ها كه در دانشگاه بين‌المللي امام خميني ره قزوين برگزار شد، بيان داشت: سفير به عنوان نماينده يك كشور بايد فردي محاسبه‌گر باشد و بتواند به سادگي با ديگران ارتباط برقرار كند.
وي ادامه داد: ديپلماسي چند جانبه ديپلماسي است كه دولت‌ها و ملت‌ها بيش از دو واحد در كنار هم قرار مي‌گيرند و ايران از نظر ديپلماسي چند جانبه سابقه ديرينه دارد.
سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در ژنو اضافه كرد: ديپلماسي چندجانبه به ديپلماسي منطقه‌اي و جهاني تقسيم مي‌شود و يك پديده در حال رشد است و در تعريف ديپلماسي چندجانبه مي توان گفت كه كاري ديپلماتيك در رابطه با جنگ و صلح مربوط به بيش از دو كشور و با مكانيزم‌هاي خاص است.
وي در ادامه در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان در خصوص وجود بحران در ديپلماسي سه دهه ايران گفت: البته علمي نيست كه بگوييم بحران در سياست خارجه ما وجود نداشته و ندارد چراكه روابط ايران و آمريكا يكي از بحراني ترين مسائل ديپلماسي است و كار ديپلمات و ديپلماسي كمك به حل بحران‌ها است.
سجادي‌پور در ادامه در پاسخ به ديگر سوالات سياسي دانشجويان اظهار داشت: سوال‌هايي كه خارج از موضوع اين جلسه و در خصوص مسائل روز است را پاسخ نمي‌دهم.
وي تصريح كرد: اگر از من انتظار داريد از دولت فعلي بد بگويم من هيچ حرفي نمي‌زنم.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن