تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804643716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی بزرگ هسته ای ایران حاصل تدبیر مقام معظم رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پدر شهید مصطفی احمدی روشن: پیروزی بزرگ هسته ای ایران حاصل تدبیر مقام معظم رهبری است پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: پیروزی بزرگ هسته ای ایران، حاصل تدبیر و درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رویکرد هوشمندانه مسئولین نظام و دولت و مقاومت و ایستادگی عموم ایرانیان در دفاع از حقوق مسلم خود همچنین بی اعتنایی به تهدیدات و تحریم های اعمال شده از سوی بعضی قدرت های بزرگ بوده است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان ساعت 12:48

خبرگزاری پانا+پيروزي بزرگ هسته اي ايران حاصل تدبير مقام معظم رهبري است

رحیم احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، اظهار داشت: دانشمندان هسته‌ای با شجاعت به غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد دست یافتند، آنها پس از وقفه‌ای که در سال ۸۲ الی ۸۴ برای صنعت هسته‌ای پیش آمد طبق عمل به فرمان ولایت و وظیفه‌ای که برخود واجب می‌دانستند مشغول کار شدند.
وی افزود: دشمن این پیشرفت و اینکه ایران به چنین صنعتی دست پیدا کند را باور نداشت لذا دست به ترور دانشمندان هسته‌ای زد و چند نفر از آنها از جمله مصطفی را شهید کرد.
این پدر شهید ادامه داد: در وضع کنونی این وظیفه دولت و مردم است که از این صنعت پشتیبانی و آن را حفظ کنند چرا که این شهدا بر گردن ملت و مسئولین ایران حق زیادی دارند.
احمدی روشن بیان کرد: استکبار جهانی که در رأس آنها آمریکای جنایتکار است به دلیل این پیشرفت‌ها مطمئناً در پی این است که جلوی پیشروی ایران را بگیرد که این جا وظیفه ایجاب می‌کند نگذاریم دشمن مانع پیشرفت کشورمان شود.
وی اظهار داشت: صنعت هسته ای یک میراث بزرگ است و با خون شهیدان بدست آمده پس نباید با سهل‌انگاری آن را از دست بدهیم و نباید به جایی برسیم که حتی برای از بین بردن این صنعت از دشمن اجازه بگیریم.
پدر شهید احمدی روشن به برجام اشاره و اضافه کرد: برجام در هر صورت تصویب شد و دولت باید بیانات مقام معظم رهبری را در مورد برجام فصل الخطاب کار خود قرار دهد و به آن عمل کند.
وی گفت: مسئولین در طی دو سال قبل، مذاکرات و تحریم‌ها را برای رفاه مردم و اوضاع بد کشور بهانه می‌کردند اما اکنون دیگر بهانه‌ای ندارند و باید برای رفاه مردم تلاش کنند.
احمدی روشن اظهار داشت: به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی وظیفه مسئولین است و این حاصل نمی‌شود مگر با اجرای اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند.
وی افزود: اگر هم هزاران میلیارد وارد کشور شود ولی ما به خود متکی نباشیم بازهم به کشورهای دیگر وابسته خواهیم بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما نباید متکی به فروش نفت باشیم باید طوری عمل کنیم که اگر قیمت نفت پایین آمد بتوانیم از منابع دیگر استفاده کنیم و به خود متکی باشیم.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا با مکر دشمنان خون ها پایمال نشود چراکه ما برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران شهید دادیم تصریح کرد: دشمن با ما دوستی نمی‌کند و اگر دست می‌دهد توطئه‌ای دارد و هر روز مسئله‌ای تازه را بهانه می‌کند مثل مسئله موشکی و مسئله‌ی حقوق بشر که خود آمریکا ناقض آن است که می‌توان مصداق آن را در کشتار مردم سوریه، یمن و دیگر کشورها دید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن