تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802467234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| اربابی : تصویب منطقه آزاد سیستان نشان از عنایت مقام معظم رهبری و نگاه بلند دولت تدبیر و امید به این استان است/


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
اربابی : تصویب منطقه آزاد سیستان نشان از عنایت مقام معظم رهبری و نگاه بلند دولت تدبیر و امید به این استان است/
نی زار :  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفـت: عمل نکردن به وعده های داده شده از سوی تجار ایرانی سبب از دست دادن بسیاری از بازارهای تجارت جهانی شده است در حالی که شرط نخست در این میدان عمل به وعده هاست. گزارش نی زار به نقل از ایرنا […]
نی زار :  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفـت: عمل نکردن به وعده های داده شده از سوی تجار ایرانی سبب از دست دادن بسیاری از بازارهای تجارت جهانی شده است در حالی که شرط نخست در این میدان عمل به وعده هاست. گزارش نی زار به نقل از ایرنا ٰ زهرا اربابی روز یکشنبه در دیدار رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور های هدف با اعضای کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی سیستان و بلوچستان در سال اجتماعات استانداری این استان اظهار داشت: متاسفانه برخی تجار ایرانی به وعده هایی که داده اند عمل نکرده اند و همین مساله موجب شده تا بسیاری از بازارهای تجارت جهانی را از دست بدهند.
وی افزود: با توجه به رقابتی بودن بازارهای کنونی تجار باید به بازارهای نوین و مدرن روی آورند تا فرصت های موجود را از دست ندهند.
وی ادامه داد: رایزنان ایرانی در کشورهای هدف باید از یکسو بازارهای داخلی را به کشورهای مختلف معرفی کنند و از سوی دیگر به بازارهای داخلی برای توسعه صادرات کالا مشورت های تجاری دهند.
وی افزود: هم اینک سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار گرفته و مستعد سرمایه گذاری است و ما به عنوان مسئولان دولت در این استان از تمام سرمایه گذاران استقبال می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: از راههای معرفی این استان به جهان حضور تجار و بازرگانان در نمایشگاه های مختلف به منظور توسعه تجارت است.
وی تصریح کرد: هیات های تجاری که به کشورهای مختلف سفر می کنند باید آموزش های لازم را در این زمینه فراگیرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان مورد عنایت مقام معظم رهبری و نگاه بلند دولت تدبیر و امید است که تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان در شورای عالی مناطق آزاد کشور نشان از این اهمیت دارد.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در این دیدار گفت: پنجمین بازار هدف صادراتی ایران کشور افغانستان است که باید به آن توجه ویژه داشت.
محمدرضا کریم زاده افزود: افغانستان علاقه زیادی به راه اندازی مسیر تجاری از زرنج افغانستان تا چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان دارد که این امر باعث بوجود آمدن فرصت های زیادی در این استان می شود.
وی خاطر نشان کرد: افغانستانی ها میل زیادی به سرمایه گذاری در ایران به ویژه سیستان و بلوچستان دارند.
وی افزود: در کشور افغانستان تمام ظرفیت های تجاری در اختیار تجار ایرانی قرار می گیرد.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور تایلند نیز گفت: تایلند با شرایط خاص خود می تواند در شرایط پسا تحریم یک شریک تجاری خوب برای ایران اسلامی باشد.
محمد علی پاکسرشت تصریح کرد: موافقت در مذاکرات هسته ای نوعی امداد غیبی توام با همراهی مردم بود که فضای اقتصادی را برای کشور و استان سیستان و بلوچستان بهتر می کند.
وی خاطر نشان کرد: تایلند با روی آوری بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران، خود را به یک قطب اقتصادی و نیز شاهراه تجاری تبدیل کرده است.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عمان نیز اظهار داشت: کشور عمان همسایه خوبی برای ایران است که از لحاظ تاریخی، فرهنگی و دینی مشترکات زیادی با ایران اسلامی دارد.
عباس عبدالخانی افزود: از سال قبل تا کنون سرمایه گذاری و پیگیری های زیادی از اتباع عمانی برای سرمایه گذاری در چابهار در زمینه گاز و پتروشیمی و نیز صید و صیادی شده است.
وی بیان کرد: رایزنان بازرگانی می توانند در راستای توسعه تجارت به تجار داخلی مشاوره دهند.
رایزن افتخاری بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در جنوب چین نیز گفت: جمهوری خلق چین با چهار هزار میلیارد دلار صادرات، بزرگترین صادر کننده جهانی است.
سرابادانی تصریح کرد: ایران اسلامی جز موارد محدود چیزی برای عرضه به چین ندارد و باید بیشتر توجه خود را برای بکارگیری دانش فنی این کشور بکار گیرد.
هیات رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور های هدف تجارت صبح امروز وارد زاهدان شد و پس از دیدار با بازرگانان، تجار و صنعتگران استان با اعضا کارگروه صادرات غیر نفتی سیستان و بلوچستان دیدار کردند و عصر امروز نیز از موزه منطقه ای جنوب شرق ایران در زاهدان دیدن می کنند، از برنامه های فردا این هیات بازدید از کارخانه سیمان سیستان در ۴۰ کیلومتری زاهدان است.
استان سیستان و بلوچستان واقع در جنوب شرق کشور افزون بر ۱۶۰۰ کیلومتر مرز خشکی و آبی با کشورهای افغانستان و پاکستان و ساحل دریای عمان دارد.
۱۲ آبا, ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن