تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مه و برف در ارتفاعات تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مه و برف در ارتفاعات تهران
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای در ۱۲ استان کشور وجود دارد، گفت: امروز در ارتفاعات استان تهران برف می‌بارد و هوا در آن نقاط مه‌آلود است.
فارس:امین حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و سواحل غربی دریای خزر، بارش برف و باران در ارتفاعات و در پاره‌ای نقاط مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در مناطقی از جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق کشور و خلیج فارس به سبب تشدید ناپایداری‌ها رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت. وی ادامه داد: فردا نیز ضمن کاهش فعالیت این سامانه در نواحی غربی کشور، بارش‌ها بیشتر محدود به سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد بود. نقشینه گفت: امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، غرب کرمانشاه، زنجان، لرستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش باران و بارش برف و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود. وی ادامه داد: به سبب بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد در استان های فارس، بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی کرمان و هرمزگان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها وجود دارد. نقشینه گفت: امروز آسمان تهران ابری است و بارش باران و برف در ارتفاعات این استان ادامه دارد. همچنین هوا در این مناطق مه‌آلود است. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شهرکرد با دمای منفی 2 و بندرعباس با دمای 30 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.



سه شنبه, 19 آبان 1394 ساعت 10:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن