تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل کم‌آبی هم‌چنان کشور را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشکل کم‌آبی هم‌چنان کشور را تهدید می‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا مقداری بارندگی اتفاق می‌افتد و سدها پر می‌شود، عنوان می‌کنند در تابستان مشکل کم‌آبی نداریم، ولی هم‌چنان مشکل کم‌آبی و خشکسالی‌های پی‌درپی کشور را تهدید می‌کند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران درباره بارندگی‌های اخیر در پایتخت اظهار داشت: از روز گذشته بارندگی‌های گسترده‌ای در سطح شهر بارید که باید شاکر این رحمت الهی باشیم.
 
وی ادامه داد: متأسفانه عوامل انسانی در طبیعت دستکاری‌هایی از جمله قطع درختان، مسدود کردن مسیل‌ها و پر کردن روددره‌ها انجام می‌دهند که در آینده زحمات زیادی را به بار می‌آورد، ولی امید است این رحمت الهی برای ما استمرار داشته باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: تا بارندگی اتفاق می‌افتد، اندازه‌گیری می‌کنند و می‌گویند سدها پر شده و در تابستان مشکل کم‌آبی نداریم. در حال حاضر 48 درصد از آب مصرفی از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود که پر شدن این منابع زیرزمینی آب، سالها زمان می‌برد و هم‌اکنون استفاده از این منابع، ده‌ها متر پایین رفته است.
 
چمران تأکید کرد: به غیر از استان‌های شمال کشور، تمامی کشور با پدیده خشکسالی و کمبود آب مواجه هستند و کمبود آب همچنان وجود دارد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران به ساخت مترو در شهر با تمامی مشکلات اشاره کرد و گفت: انتظار نداریم که شأن شورا حفظ نشود و اگر شأن نمایندگان مردم حفظ نشود، شأن مسئولان شهری نیز حفظ نخواهد شد. شورا جایگاه خاص خود را دارد و اگر حتی به طنز به شورا طعنه بزنند، به خود طعنه زده‌اند.
 
منبع: فارس
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
 انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

5 نشانه کمبود آب در بدن
هشدار آبي به مردم تهران





۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن