تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام ايران به تأمين امنيت بيش از ساير حکومت‌ها توجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۱ق.ظ)
رئيس پليس پيشگيري ناجا: نظام ايران به تأمين امنيت بيش از ساير حکومت‌ها توجه دارد موج - رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اين که نظام ما براي تأمين امنيت بيش از ساير حکومت‌ها اهتمام داشته است، گفت: بدون امنيت هيچ برنامه توسعه و نوسازي امکان‌پذير نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار شرفي، رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي در همايش سالانه روساي کلانتري و فرماندهان پاسگاه‌هاي انتظامي استان کردستان، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران با سه اتفاق همراه بود؛ اول انقلاب با تمام آرمان‌ها و ارزش‌هايش به کل دنيا صادر شد، دوم تمامي نهضت‌هاي آزادي‌بخش و انسان‌هاي آزادي‌طلب اميدوار شدند و سوم الگوي جديد و بي‌بديلي به جهان معرفي شد با اين پيام که با تکيه بر سيره نبوي و جهاد مي‌توان با ظالم مقابله کرد و به آزادي رسيد.
اين مقام انتظامي افزود: در گذشته مردم به لحاظ استبداد موجود امنيت نداشتند، اما؛ بعد از پيروزي انقلاب، امنيت ذهني و بيروني براي مردم فراهم شد و تمام ارکان حاکميت توان خود را گذاشتند تا از اين امنيت دفاع کنند.
سردار شرفي اضافه کرد: بعد از انقلاب، دنياي غرب قد علم کرد و خواست تا امنيت کشور را به طرق مختلف از جمله جنگ و در حال حاضر از طريق ايجاد اختلاف به مخاطره بي اندازد، اما؛ دشمن راه اشتباهي در پيش گرفته؛ چراکه ما براي تأمين امنيت پايبند به آموزه‌هاي ديني خود هستيم.
وي با بيان اين که نظام ما براي تأمين امنيت بيش از ساير حکومت‌ها اهتمام داشته است، تصريح کرد: بدون امنيت هيچ برنامه توسعه و نوسازي امکان‌پذير نيست.
رئيس پليس پيشگيري ناجا، امنيت فردي و روحي-رواني را يکي از ابعاد امنيت عنوان کرد و ادامه داد: اين بعد امنيت از طريق خود افراد تأمين مي‌شود و با ارتباط فرد با خداوند به وجود مي‌آيد که پيش‌شرط آن نيز اصلاح رفتار و توسل به ائمه و قرآن است.
اين مقام انتظامي با اشاره به فرمايشي از حضرت علي (ع)، سپاهيان و نيروهاي مسلح اسلام را دژهاي مستحکم مردم دانست و خاطرنشان کرد: لازمه رسيدن به اين جايگاه کسب اعتماد مردم است از اين‌رو نيروهاي مسلح دژهاي مردم و زيور دين و حکومت خواهند بود.
سردار شرفي به ياس دشمن براي جنگ سخت با نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره و بيان داشت: اقتدار کشور، زنده بودن ارزش انقلاب، اعتقاد مردم به انقلاب، انسجام ملي، زنده بودن اصول مکتب معمار کبير انقلاب امام خميني (ره) از جمله دلايل ياس دشمن در مقابله با نظام به شمار مي‌آيد.
وي با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) از نيروي انتظامي گفت: کاهش تلفات جاده‌اي، بهبود خدمات قضايي، تقويت مرزها، ايجاد و تقويت فضاي انقلابي در مجموعه ناجا، رعايت حقوق شهروندي، صيانت از کارکنان و رسيدگي به معيشت کارکنان از جمله انتظارات مقام معظم رهبري از نيروي انتظامي است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا، وضعيت انتظامي کردستان را به لحاظ انضباط، کنترل جرايم خشن و توان رزمي ستودني عنوان کرد و بيان داشت: آمار جرايم خشن در استان کردستان به سفر رسيده و از سوي ديگر بسياري از جرائم استان کاهشي 60 الي 70 درصدي داشته است؛ ضمن اين که توان رزمي و آمادگي يگان‌ها نيز در وضعيتي قابل قبول است که اين امر به برکت تلاش کارکنان کلانتري و پاسگاه‌ها و تدابير فرماندهي امکان‌پذير شده است.
اين مقام انتظامي افزود: انتظامي کردستان در زمينه اجراي طرح مکنا و همچنين تعالي رفتار کارکنان و رعايت حقوق شهروندي نيز اقدامات مناسبي انجام گرفته ضمن اينکه در بحث صحت آماري نيز وضعيت اين استان نمونه است.
سردار شرفي به اقداماتي نظير تأمين امنيت 480 هزار تجمع فرهنگي، ورزشي، مذهبي و...، اجراي 285 هزار طرح انتظام بخشي و... توسط ناجا طي سال جاري اشاره و افزود: عملکرد و اقدامات انجام شده بايد به دقت ثبت شده و در صورت نياز ارائه شود تا مردم و دستگاه‌ها در جريان تلاش‌ها، زحمات و اقدامات انجام گرفته قرار بگيرند.
وي با اشاره به الکترونيکي شدن ارسال پرونده‌ها از کلانتري‌ها به مراجع قضايي ادامه داد: بسترهاي لازم جهت بازجويي از متهمان به شيوه ويدئو کنفرانس نيز فراهم شده و در آينده نزديک بدون نياز به حضور فيزيکي متهمان در مراجع قضايي بازجويي انجام خواهد شد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: تحقق اين امر به نوعي صرفه‌جويي در منابع و نيروي انساني بوده و به اين ترتيب امکان به‌کارگيري نيروهاي کلانتري و پاسگاه‌ها در امور پيشگيري از جرم مانند گشت زني فراهم مي‌شود.
رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي در خاتمه با اشاره تأکيد مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) بر توجه به وضعيت معيشت کارکنان ناجا خاطرنشان کرد: بهبود وضعيت معيشتي کارکنان از دغدغه‌هاي فرمانده محترم ناجا است و اقدامات مناسبي هم در اين زمينه انجام شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن