تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معمای مرموز گم شدن پسر افغان مقابل درب خانه شان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
حوادث جام معمای مرموز گم شدن پسر افغان مقابل درب خانه شان

گم شدن پسر 19 ساله؛
معمای مرموز گم شدن پسر افغان مقابل درب خانه شان
16خرداد ماه سال گذشته پسری افغان که از بیماری اختلال شخصیتی و حواس پرتی رنج می‌برد ناگهان خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت.



به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، گم‌شدن پسرجوان در جلوی خانه‌شان پلیس را با معمای مرموزی روبه‌رو کرد. این در حالی است که با گذشت بیش از یک سال هیچ ردی از «سمیر» 19 ساله نیست.
16خرداد ماه سال گذشته پسری افغان که از بیماری اختلال شخصیتی و حواس پرتی رنج می‌برد ناگهان خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت.
ساعت 10 صبح همان روز بود که  سمیر از خانه شان در پاساژ ولیعصر در رباط کریم خارج شد و به ساختمان تجاری‌ای که پدرش در آنجا نگهبانی می‌داد رفت.
 سمیر پس از مدتی از پدرش خداحافظی کرد و بار دیگر به خانه شان در برگشت. او پس از رسیدن به خانه پیش همسایه‌شان که در حال کندن چاه بود نشست و گرم صحبت شد. در این میان مادر سمیر پیش پسرش رفت و مدتی را کنار او بود و پس از مدتی دوباره به خانه برگشت تا ناهار را آماده کند. وی وقتی بار دیگر به سراغ پسرش رفت تا بگوید غذا آماده است دید اثری از سمیر نیست.
پسر19 ساله پیش از رفتن مادرش یک پیراهن چهارخانه سفید و سیاه با شلوار کردی طوسی و یک دمپایی سیاه به تن کرده بود. پسر جوان آخرین بار پیش کارگران افغانی که در حال چاه کندن با تراکتور بودند ایستاده بود اما ناگهان غیب شد و دیگر کسی او را ندید. حتی کارگران اثری از پسر جوان نیافتند و نمی‌دانستند سمیر کجا رفته است.
همه به جست‌وجوی سمیر در محله‌شان پرداختند اما ردی از وی نبود حتی تلفنی نداشت تا او را ردیابی کنند.
بدین‌ترتیب سناریوی مرموز گم شدن پسر جوان به پلیس مخابره شد و از آنجا که هیچ کس نمی‌دانست وی  کجاست و چه سرنوشتی دارد بازپرس شعبه اول  دادسرای عمومی و انقلاب شهر رباط کریم دستور داد تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی برای رازگشایی از سرانجام پسر بیمار وارد عمل شوند.
بنابر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای ردیابی این پسرجوان به بن بست خورد و  در حالی که پلیس، خود را در برابر گره‌های کور می‌دید بازپرس خدادادی خواستار انتشار عکس سمیر در شوک روزنامه ایران شد تا کسانی که سرنخی از سرنوشت وی دارند با شماره 1-88500100 روزنامه ایران تماس بگیرند یا به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم مراجعه کنند.   ایران/ 2009



۱۸/۰۸/۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن