تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر از نگاه مخاطبان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر از نگاه مخاطبان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

روابط عمومي شبكه جهاني سحر اعلام كرد: بازتاب مثبت برنامه‌هاي سياسي و مذهبي سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر در فراسوي مرزهاي ايران، در خواست‌هاي مكرر بينندگان سيما مبني بر تكرار برنامه‌هاي سيماي فرانسوي بويژه درحوزه سياست و مذهب را به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، جمع‌بندي نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبان فرانسوي زبان شبكه جهاني سحر حاكي از آن است كه برنامه‌هاي سياسي و مذهبي سيماي فرانسه اين شبكه بين المللي بويژه « مسايل روز»،«انسجام اسلامي» و«شما و سحر» با توفيق استقبال مخاطبان مواجه است.

ايفاي نقش بهنگام، موثق و صحيح سيما در انعكاس مسايل روز ايران و جهان، ارايه تحليل‌هاي موشكافانه و كنكاش‌گرانه از تحولات سياسي و اجتماعي در فرانسه و ساير كشورهاي فرانسه زبان جهان و تبيين و نقش جريانات و گروههاي سياسي لبنان در بحران‌هاي اين كشور وانعكاس پيروزيها وجايگاه حزب ا... در جامعه لبنان و در مقابله با تجاوزرگري رژيم صهيونيستي، تلاش جهت تقويت و حفظ انسجام اسلامي ميان امت اسلامي و همچنين پرداختن به مباحث مذهبي، از جمله علل توفيق برنامه‌هاي اين سيماي فرانسوي زبان بوده است كه در پيام‌هاي دريافتي از بينندگان آن مورد اشاره قرار گرفته اند.

غالب مخاطبان فرانسوي زبان شبكه سحر در نامه‌هاي الكترونيك تماس‌هاي تلفني و غيره، ضمن ابراز علاقه به فرهنگ، هنر و جلوه‌هاي تمدن و پيشينه درخشان ايران، از برنامه‌هاي مذهبي و معارفي سيماي فرانسوي تشكر كرده‌اند، از اخبار، تحليل‌ها و تفاسير جالب اين سيما در قبال رويدادها و تحولات روز جهان بويژه بحران‌هايي نظير بحران‌هايي نظير بحران لبنان و چالش‌هاي خاورميانه تقدير كرده‌اند خواستار پخش مجدد برنامه‌هاي متعددي از توليدات سيماي فرانسوي هستند و يا در پيام‌هاي خود مواضع و نقاط عطف ديدگاههاي سيما در قبال موضوعات مختلف را مورد تاييد قرار مي‌دهند.

پوژه بيننده فرانسوي شبكه در پيام خود اشاره مي‌كند از برنامه‌اي كه در فضاي نمايشگاه بين المللي كتاب تهران تهيه شده لذت برده زيرا اين برنامه نشان داده است شهروندان ايراني به ادبيات فرانسه علاقمندند و با شعرا و نويسندگان فرانسوي به خوبي آشنايي دارند. او از تلاش سيماي فرانسوي براي ايجاد حس همدلي بين دو ملت تشكر مي‌كند.

احمد موسي بيننده مغربي، 25 ساله و شيعه سيماي فرانسوي نيز در پيامش مي‌گويد ميزان توجه او به برنامه‌هاي سحر به حدي است كه نام همه مجري‌هاي سيماي فرانسوي را حفظ شده و بويژه اخبار مربوط به كشورهاي آفريقايي را به دقت دنبال مي‌كند.

استيفان كابا(مصطفي كابا)، فرانسوي شيعه ساكن جزاير پلي تزي فرانسه(در آمريكاي لاتين) كه در فرانسه شيعه شده و با مركز فرهنگي ايران در فرانسه همكاري دارد.

همچنين احمد رامي- مدير شبكه راديويي اسلام در سوئد از جمله بينندگان اين سيما هستند كه به برنامه‌هاي مذهبي سيماي فرانسوي علاقه دارند.

برنامه‌هاي سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر، در حال حاضر از طريق ماهواره‌هاي هات برد و آسياست براي مخاطبان فرانسوي زبان حوزه‌هاي جغرافيايي تحت پوشش اين دو ماهواره قابل دريافت است.

اين سيما پخش اخبار، برنامه‌هاي گوناگون در موضوعات معارفي، سياسي، فرهنگي و غيره در قالب‌هاي متنوع ميزگرد، مستند، فيلم و سريال، تركيبي و غيره را براي مخاطبان اروپايي وآفريقايي فرانسه زبان را در دستور كار خود خود دارد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن