تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيدا شدن وصيتنامه در سقوط مشكوك لاله


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيدا شدن وصيتنامه در سقوط مشكوك لاله
پيدا شدن وصيتنامه زن جوان در كمد خانه‌اش، پرونده مرگ وي را وارد مرحله تازه‌اي كرد.
به گزارش خبرنگار ما، سحرگاه پنج شنبه 14 مرداد ماه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري قائم، از سقوط مرگبار زن جواني از طبقه دهم ساختمان مسكوني در حوالي خيابان فرهنگ با خبر و راهي محل شد. بازپرس در محل حادثه با جسد خونين زن 24 ساله‌اي به نام لاله روبه‌رو شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد شوهر 50 ساله لاله 11 شهريور ماه امسال فوت شده است. پس از انجام بررسي‌هاي اوليه جسد به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد. در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، صبح ديروز پسر جواني وارد دادسراي جنايي شد و وصيتنامه لاله را به بازپرس ارائه داد. وي گفت: پدرم مرد پولداري بود. او سه سال قبل با لاله ازدواج كرد و خانه‌اي هم برايش خريد و بيشتر وقتش در خانه لاله بود. پسر جوان ادامه داد: پس از فوت پدرم، لاله تنها شد و هر وقت او را مي‌ديدم، ناراحت بود. نگراني‌هاي او پس از فوت پدرم باعث افسردگي‌اش شد.
پسر جوان در توضيح فوت همسر دوم پدرش گفت: شب حادثه در خانه‌مان بودم كه پيامكي از گوشي لاله براي من فرستاده شد. وقتي پيامك را باز كردم، نوشته بود از زندگي خسته شده‌ام و قصد دارم به زندگي‌ام پايان دهم. همچنين او نوشته بود كه وصيتنامه‌اش را داخل كمدش گذاشته است. لاله در قسمتي از پيامكش از من خواسته بود تا او را كنار قبر پدرم دفن كنم. پس از اين با عمويم تماس گرفتم و گفتم كه لاله قصد خودكشي دارد. به همين دليل دو نفري با هم به خانه پدري‌ام رفتيم، اما هر چقدر زنگ زديم كسي در را باز نكرد.
بلافاصله ما با نگهبان ساختمان به طبقه دهم رفتيم كه مشاهده كرديم در آكاردئوني و اصلي از بيرون قفل است. پس از اين با كمك همسايه‌ها قفل در را شكستيم و وارد خانه شديم. هر چقدر دنبال لاله گشتيم از او خبري نبود. با خودم فكر كردم او احتمالاً از تصميمش پشيمان شده و از خانه بيرون رفته است، بنابراين با مأموران پليس تماس گرفتيم و موضوع را خبر داديم تا اينكه مأموران رسيدند و صورتجلسه‌اي درباره شكسته شدن قفل تنظيم كردند.
 وي ادامه داد: وقتي لاله را پيدا نكرديم با تلفنش تماس گرفتم، اما او جواب نداد تا اينكه به پيشنهاد عمويم اطراف ساختمان را گشتيم و جسد او را در حالي كه نشان مي‌داد از پنجره ساختمان به پايين سقوط كرده در پشت ساختمان كشف كرديم. پس از اين من به داخل خانه رفتم و وصيتنامه او را از داخل كمد برداشتم تا آن را به بازپرس تحويل دهم. پس از اين بازپرس وصيتنامه زن 24 ساله را مورد بررسي قرار داد. زن جوان وصيتنامه عاشقانه‌اي را در دوري از شوهرش نوشته بود. طبق تاريخ و ساعت نوشته شده در وصيتنامه معلوم بود، او لحظاتي قبل از فوت اين وصيتنامه را نوشته است. زن جوان در قسمتي از نامه‌اش نوشته بود‌«حالا كه تو بعد از سه سال زندگي مرا تنها گذاشتي چه كنم. علي جان تو تنها اميد و عشق زندگي من بودي و زندگي بعد از تو براي من ديگر شيرين نخواهد بود. وقتي با تو ازدواج كردم همه مي‌گفتند به خاطر مال و ثروت توست اما من گفتم كه فقط به خاطر عشق و علاقه است كه با علي ازدواج مي‌كنم. از روزي كه فوت كردي ديگر خودرو 206 كه براي من خريدي روشن نكردم و جايي نرفتم. به تو قول داده بودم كه تو اولين و آخرين شوهرم خواهي بود و به قولم وفادارم تا زمان مرگم. من ديگر تحمل تنهايي و دوري تو را ندارم و قصد دارم به زندگي‌ام پايان دهم تا هر چه زودتر پيش تو بيايم.»
پس از آن بود كه وصيتنامه ضميمه پرونده شد و تحقيقات درباره صحت ادعاي اين مرد ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن