تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سربیشه:دشمن با تغییر رویکرد و دیدگاه مردم درصدد از بین بردن انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه سربیشه:دشمن با تغییر رویکرد و دیدگاه مردم درصدد از بین بردن انقلاب است استان‌ها > خراسان جنوبی - فارس نوشت،حجت‎الاسلام و المسلمین علی‎اکبر سنجری با بیان اینکه یکی از کلید واژه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله‎العالی) بحث نفوذ است، اظهار داشت: نفوذ را می‌توان در ابعاد مختلفی مانند سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی تعریف کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان تغییر رویکرد و دیدگاه‌ها را در ملت ایجاد می‌کنند، گفت: یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن، نفوذ است. امام جمعه شهر سربیشه با بیان اینکه دشمن با ابزارهای مختلف در یک کشور ورود پیدا کرده و کشور را فلج می‌کند، افزود: همچنین دیدگاه‌های خود را در زمان معینی به مردم تحمیل و ارائه می‌کند. سنجری تصریح کرد: مصادیق نفوذ دشمن در ابتدای انقلاب با القای شبهات و تفکرات خاص در بین دانشجویان و افراد صاحب نفوذ بود. وی با بیان اینکه مباحث نفوذ و جنگ نرم دشمن از سال 1991 وجود داشته است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با تغییر رویکرد و دیدگاه‌ها به مرور زمان و در یک مدت مشخص انقلاب را از بین ببرد. امام جمعه شهر سربیشه خاطرنشان کرد: دشمن با زبان و بیان و ابزاری که مردم در اختیار دارند، از قبیل شبکه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نفوذ پیدا می‌کند. سنجری اظهار کرد: مهم‌ترین هدفی که دشمن در بحث نفوذ دنبال می‌کند، این است که رویکردها و مطالب خود را به انقلابیون القاء کنند. وی با بیان اینکه یکی از موارد نفوذ دشمن بحث تغییر سبک زندگی مردم است، افزود: همچنین در بحث‌های مختلف دیگری مانند فرهنگی، اجتماعی، ازدواج دیرهنگام، بحث مطالب مذهبی و بحث القائات که در شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد، امکان نفوذ است. امام جمعه شهر سربیشه با بیان اینکه دشمن تبیین فرهنگ اباگری را ترویج می‌کند، گفت: بسیاری در راهپیمایی 13 آبان معتقد بودند که در فضای کنونی نباید مرگ بر آمریکا گفته شود و این به معنی نفوذ سیاسی است. سنجری اضافه کرد: این همان فضایی بوده که سال‌های قبل از فتنه 88 بوده است و وقتی که به فتنه 88 رسیدیم بسیاری شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند. وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی هیچ انگیزه‌ای بین مردم دیده نمی‌شود، تصریح کرد: اقتصاد ما اقتصاد ربوی شده است، این اقتصاد بیمار بوده که با سودهای بانکی نیز بیمارتر هم شده است. امام جمعه شهر سربیشه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی مهم‌ترین رویکرد و راهکار در برابر نفوذ دشمنان است، افزود: همچنین دیگر موضوع در برابر نفوذ، فرهنگ اسلامی و دینی است که باید تقویت شود و به فرامین معصومین و آیات عمل کنیم.  

کلید واژه ها: استان خراسان جنوبی -




یکشنبه 17 آبان 1394 - 18:38:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن