تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ سود تسهيلات خريد ماشين‌آلات کشاورزي به 18 درصد کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۲ب.ظ)
نرخ سود تسهيلات خريد ماشين‌آلات کشاورزي به 18 درصد کاهش يافت موج-رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي گفت: نرخ سود تسهيلات بانکي پرداختي براي نوسازي تجهيزات و مکانيزاسيون بخش کشاورزي از 21 به 18درصد کاهش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج،کريم مهري با بيان اين که کاهش 3 درصدي نرخ سود ارائه تسهيلات بانکي در بخش کشاورزي با پي گيري‌هاي وزير جهاد کشاورزي و حمايت شوراي پول و اعتبار انجام و اجراي آن عملياتي شده است، افزود: بر اين باوريم کاهش نرخ سود ارائه تسهيلات بانکي در بخش کشاورزي، فضاي خوبي را براي سرمايه‌گذاري توليد کنندگان در اين حوزه فراهم سازد.
وي با بيان اين که در سال جاري 10 هزار ميليارد ريال تسهيلات بانکي براي جذب در بخش نوسازي و مکانيزاسيون کشاورزي کشور ظرفيت‌سازي شده است، افزود: از ابتداي سال مالي تاکنون 183 ميليارد ريال براي نوسازي و مکانيزاسيون بخش کشاورزي استان جذب شده است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان با تاکيد بر ضرورت توجه و سرمايه‌گذاري بيشتر در راستاي افزايش سطح زير کشت مکانيزه کشاورزي در استان افزود: با توجه به اين که 511 هزار هکتار از زمين‌هاي کشاورزي در اين استان به زير کشت پاييزه مي‌رود، کشت مکانيزه در اين اراضي نسبت به سال‌هاي زراعي گذشته،رشد داشته ولي کافي نيست.
وي با بيان اين که با برنامه‌ريزي انجام شده در حوزه افزايش سطح زير کشت مکانيزه، اين نوع کشت در چند سال آينده از افزايش چشمگيري برخوردار خواهد شد، ادامه داد: اين سازمان همچنين به دنبال اجراي روش‌هاي نوين آبياري است تا تقاضاي آب را در توليد محصولات کشاورزي کاهش دهد.
مهري توسعه کشت نشايي، گسترش روش‌هاي آبياري زير سطحي، توسعه کشت گلخانه‌اي و توجه به سرمايه‌گذاري بيشتر در حوزه حفاظت کشاورزي را از ديگر رويکردهاي سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي در استفاده بهينه از منابع موجود برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن