تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري گردهمايي طرح جوجه ريزي و سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۴۷ب.ظ)
فردا در تهران؛ برگزاري گردهمايي طرح جوجه ريزي و سوخت موج-گردهمايي يک روزه طرح جوجه ريزي و سوخت فردا در تهران برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين گردهمايي که صبح فردا در سالن نعمتي جم وزارت جهاد کشاورزي برگزار مي‌شود، معاون وزير جهاد کشاورزي در امور دام، رئيس هيات مديره اتحاديه سراسري مرغداران کشور و چند تن از مديران دولتي و بخش خصوصي سخنراني خواهند کرد.
بر اساس اين گزارش، در اين گردهمايي که با هدف مديريت جوجه ريزي و سوخت و هماهنگي با استان‌ها براي اجراي بهينه طرح برپا مي‌شود، مديران عامل اتحاديه مرغداران گوشتي استان‌ها و معاونان بهبود توليدات دامي و مديران بخش طيور معاونت امور توليدات دامي حضور دارند.
براساس اين گزارش، طبق آمار فائو در سال 2013 توليد کل گوشت طيور ايران يک ميليون و 966 هزار تن و جهان 108 ميليون و 669 هزار تن بوده است و ايران هفتمين کشور از لحاظ توليد گوشت مرغ در جهان به شمار مي‌رود.
اين گزارش در ادامه يادآور شده است: کشورهاي چين، آمريکا، برزيل، روسيه، مکزيک، هندوستان، ايران، اندونزي، ترکيه و آرژانتين با توليد 69 ميليون و 866 هزار تن، 10 کشور عمده توليدکننده گوشت مرغ در جهان به حساب مي‌آيند.
براساس اين گزارش، توليد و تجارت گوشت مرغ در شش ماهه اول سال 94 نشان مي‌دهد ايران از 1 ميليون و 86 هزار تن توليد گوشت مرغ، 27 هزار تن (4/2 درصد)، توليد 611 ميليون قطعه جوجه يک‌روزه گوشتي، 8 ميليون (3/1 درصد) و توليد 764 ميليون عدد مرغ نطفه دار، 8 ميليون عدد (يک درصد) به کشورهاي عراق، تاجيکستان، افغانستان، کويت و ارمنستان صادرات داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن