تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مخالفان دولت سوريه در قاهره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۸ب.ظ)
نشست مخالفان دولت سوريه در قاهره موج - گروه هاي مخالف سوري در نشست چند روزه خود در قاهره درباره آخرين تحولات سوريه در اين کشور گفت و گو خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از بي بي سي، مخالفان دولت سوريه در نشستي در مصر درباره بحران سوريه مذاکره مي کنند. بنا به اعلام منابع خبري گروه هاي مخالف سوري در نشست چند روزه خود در قاهره درباره آخرين تحولات سوريه و راه هاي حل بحران در اين کشور گفت و گو خواهند کرد.
نشست مخالفان دولت سوريه در حالي در قاهره برگزار مي شود که روز جمعه نشست بين المللي وين پيرامون سوريه با شرکت 17 قدرت جهان از جمله ايران برگزار شد.
روسيه در تلاش است تا با نزديک کردن نقطه نظرات دولت سوريه و مخالفانش گامي سازنده در جهت پايان دادن به جنگ داخلي اين کشور بردارد.
دولت سوريه از يک سو با شورشيان داخلي مخالف دولت و از سوي ديگر با تروريست هاي داعش در حال جنگ است.
شورشيان مخالف دولت و تروريست هاي داعش که از حمايت غرب و عربستان سعودي برخوردار هستند تاکنون موجب کشته شدن و آوارگي هزاران سوريه شده اند.
در مناطق تحت کنترل شورشيان و تروريست هاي داعش، مردم سوريه از دستيابي به حداقل نيازهاي اوليه محروم هستند و با مشقت و رنج زيادي ادامه حيات مي دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن