تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده و قابل تأمل رسانه‌هاي غير دولتي در نمايشگاه مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰ب.ظ)
حضور گسترده و قابل تأمل رسانه‌هاي غير دولتي در نمايشگاه مطبوعات موج- رئيس پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامي گفت: در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات شاهد حضور گسترده و قابل تأمل رسانه‌هاي غير دولتي هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين نجف لک‌زايي، معاون پژوهش دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در جريان بازديد از بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات با اشاره به شور و نشاط در اين دوره از نمايشگاه مطبوعات، اظهار داشت: با توجه به اينکه امروز دومين روز از نمايشگاه مطبوعات در حال سپري شدن است اما شاهد حضور و استقبال گرم بازديدکنندگان و علاقه مندان حوزه رسانه و مطبوعات هستيم.
رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در ادامه با بيان اينکه در اين دوره از نمايشگاه مطبوعات شاهد حضور گسترده و قابل تأمل رسانه‌هاي غير دولتي هستيم، ابراز داشت: انتظار ما اين است که برگزاري نمايشگاه مطبوعات با نظارت دولت و توسط انجمن‌ها صورت گيرد.
وي به تنوع ايجاد شده در جانمايي غرفه‌ها اشاره کرد و بيان داشت: در اين دوره از نمايشگاه مطبوعات نوع عرضه رسانه‌ها و حضور در نمايشگاه نسبت به دوره‌هاي گذشته تفاوت چشمگيري يافته و تغيير يافته است.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجف لک‌زايي با اشاره به حضور گسترده رسانه‌ها در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات، خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه مطبوعات مي‌تواند فرصتي مناسب براي رسانه‌ها و اهالي قلم باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن