تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم بیل گیتس برای نجات زمین!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: بیل‌ گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او یکی از موثرترین عوامل در ریشه‌کن شدن بیماری‌هایی مانند مالاریا بوده‌اند. حالا او توجه خود را به سمت بحران انرژی جهانی متمرکز کرده و معتقد است با تحقیق بهتر می‌توان این مشکل را حل کرد.

به گزارش تراز ،میعاد بافراست: بیل‌ گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او یکی از موثرترین عوامل در ریشه‌کن شدن بیماری‌هایی مانند مالاریا بوده‌اند. حالا او توجه خود را به سمت بحران انرژی جهانی متمرکز کرده و معتقد است با تحقیق بهتر می‌توان این مشکل را حل کرد. به علاوه بیل گیتس قصد دارد هزینه‌های این تحقیق را نیز تامین کند.
بیل گیتس اعلام کرد که قصد دارد تا ۲ میلیارد دلار از سرمایه‌ی خود را برای کمک به متوقف کردن تغییرات آب و هوا هزینه کند. هر چند به زودی مذاکراتی در این مورد در شهر پاریس برگزار خواهد شد اما گیتس معتقد است که به سختی می‌توان کشورهای مختلف را ملزم به اجرای تعهداتشان کرد و بازار آزاد نیز توانایی مالی کافی برای جایگزینی روش‌های بهینه را ندارد. گیتس معتقد است که در این شرایط نیاز به سرمایه‌گذاران شخصی داریم.در حالی که هیچ فناوری معادل برای سیستم انرژی کنونی وجود ندارد، گیتس معتقد است که تاریخ نشان داده در صورتی که دولت‌ها عزم خود را جزم کنند نوآوری‌ها نیز سرعت خواهند گرفت.بیل گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او در گذشته نیز مشارکت زیادی در برطرف کردن مشکلات روز دنیا داشته‌اند و به نظر می‌رسد بار دیگر موسس مایکروسافت قصد دارد تا از سرمایه‌ی خود برای کمک به بشریت بهره بگیرد.


منبع: جام نیوز



زمانبندی انتشار: 17 آبان 1394 - 09:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن