تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور مستقيم وزير ورزش براي بررسي داوري بازي پرحاشيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۶ق.ظ)
دستور مستقيم وزير ورزش براي بررسي داوري بازي پرحاشيه موج-وزير ورزش و جوانان به معاون حرفه‌اي و قهرماني اين وزارتخانه دستور داد داوري بازي پرسپوليس ـ ذوب‌آهن بررسي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير ورزش و جوانان در پاسخ به نامه طاهري سرپرست باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس خطاب به معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان دستور بررسي داوري بازي پرسپوليس و ذوب آهن را داد.
در بخشي از نامه طاهري نايب رئيس هيات مديره و سرپرست باشگاه پرسپوليس موضوع چنين مطرح شده است:
ديدار روز چهارشنبه ۱۳ آبان در چهارچوب رقابت هاي جام حذفي ميان دو تيم پرسپوليس و ذوب آهن شاهد قضاوت ناعادلانه و يک طرفه داوران بوديم، همانگونه که در نامه هاي قبلي به آن اشاره شد تبعات امنيتي و اجتماعي که آثار سوء و مخرب اين گونه قضاوت ها به دنبال دارد موجب نگراني بيش از پيش شده و ذهن تماشاگران به اين سمت سوق داده که گويي نتايج فوتبال خارج از مستطيل سبز و حتي پيش از آغاز مسابقات تعيين مي گردد. لذا از وزير محترم تقاضا دارم کميته اي در خصوص بررسي قضاوت بازي مذکور تشکيل شود.
وزير ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست سرپرست باشگاه پرسپوليس، معاون قهرماني را مسوول بررسي داوري هاي ليگ برتر و خصوصا بازي هاي پرسپوليس و ديدار اخيرش با ذوب آهن کرد.
در دستور وزير به سجادي آمده است:
«جناب آقاي دکتر سجادي، ترتيبي اتخاذ شود که هرچه سريع تر معضل داوري بررسي و احقاق حق شود. ظاهرا قضاوت هاي پر اشتباه به ويژه عليه باشگاه هاي پرطرفدار پرسپوليس، تراکتور سازي و...به صورت يک فعاليت معمول درآمده است. پيگيري تا حل مساله به طور جدي ضروري است.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن