تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر زاهدان: كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي دراستان بيداد مي‌كند جوانان استان به‌خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي درحال منزوي شدن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو شوراي شهر زاهدان: كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي دراستان بيداد مي‌كند جوانان استان به‌خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي درحال منزوي شدن هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: استان سيستان و بلوچستان از لحاظ آماري جوانترين استان كشور محسوب مي‌شود اما فقر فرهنگي و كمبود امكانات فرهنگي، تفريحي و ورزشي در اين استان و شهر زاهدان بيداد مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، زيركي در جلسه بررسي مشكلات طرح اوقات فراغت و نحوه برنامه‌ريزي براي استفاده بهينه و موثر از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زاهدان، افزود: هم مرز بودن استان با دو كشور پاكستان و افغانستان پيامدهاي مثبت و منفي را در برداشته است و مسؤولان نبايد از پيامدهاي منفي مرزها، غفلت كنند.

وي اظهار كرد: مردم و جوانان استان در تيررس تهاجم فرهنگي قرار گرفته‌اند و اگر براي مسائل فرهنگي و تفريحي جوانان برنامه‌ريزي اصولي و سرمايه‌گذاري صورت نگيرد، شهروندان بر اثر تهاجم فرهنگي بيگانگان، به آسيب‌ديدگان اجتماعي مبدل خواهند شد.

عضو شوراي اسلامي شهر زاهدان تصريح كرد: براي پيشگيري از اين خطر بزرگ نياز است تا همه نهادها و سازمان‌هاي دولتي ذيربط و هم سازمان‌هاي مردم نهاد با محوريت استانداري در جهت كاهش فقر فرهنگي درجامعه و هدايت جوانان به سمت برنامه‌هاي فرهنگي تفريحي و آموزشي با تعامل و هماهنگي حركت كنند.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: جوانان حاشيه شهر زاهدان به دليل مشكلات مالي و ناتواني مالي خانواده‌ها از برنامه‌هاي اوقات فراغت بي‌نصيبند و خطر آسيب‌هاي اجتماعي و معضلات فرهنگي آن‌ها را تهديد مي‌كند.

زيركي افزود: يكي از دلايل گرايش جو انان حاشيه شهر زاهدان به معضلات اجتماعي سرمايه‌گذاري نكردن در حاشيه شهر و نبود برنامه‌هاي فرهنگي آموزشي، تفريحي سالم است.

وي خاطر نشان كرد: متاسفانه اكثر سازمان‌هاي ذيربط در بحث اوقات فراغت فقط به صورت سمبليك، عمل مي‌كنند و برنامه‌هايي كه اجرا مي‌كنند خروجي مفيدي ندارد.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: مشكل اصلي استان در بحث معضلات فرهنگي، خلاء مديريت فرهنگي است كه باعث شده تا استان سيستان و بلوچستان به عنوان جوان‌ترين استان دركشور از كمترين امكانات فرهنگي، تفريحي، ورزشي و رفاهي براي جوانان و نوجوانان محروم باشد.

وي گفت: جوانان استان به خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي، تفريحي، آموزشي و ورزشي در حال منزوي شدن و گرايش به سوي تهاجم فرهنگي، هستند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن