تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815640500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)




این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورشت ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد.





 برترین ها: به جذاب ترین بخش سفر شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم؛ یعنی غذاهای خوشمزه و رستوران های خوب ایرانی! قصدمان این بود که این بخش از شکم گردی، شروع این سری مطالبمان باشد ولی به دلیل گستردگی و تعداد بالای این رستوران ها که منجر به 5 قسمتی شدن این مطلب شد و همچنین وسواسی که در انتخاب بهترین ها بر اساس آرا دقیق و نکته بینانه ی مردم داشتیم باعث شد که امروز در خدمتتان باشیم.

همانطور که اشاره کردیم بخش «بهترین رستوران های ایرانی تهران» در 5 مطلب پشت سر هم آماده شده است و ترتیب چینش آن ها ارتباطی به امتیاز این رستوران ها و بهتر و بدتر بودنشان ندارد، بلکه فقط گزارشی در جهت معرفی این رستوران های خوب است که برایتان آماده شده است. این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورش ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد. با ما همراه باشید:

رستوران اركيده

احتمالاً با شنیدن نام رستوران ارکیده یاد رستوران ارکیده معروف و نامی در جاده چالوس بیافتید. درست است، این ارکیده ورژنی مناسبِ پایتخت از همان رستوران رویایی جاده چالوس است که به یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران تبدیل شده است و بعید است که در میدان آرژانتین انتخابی بهتر از این رستوران پیدا کنید. کباب های آماده شده از بهترین و با کیفیت ترین گوشت ها که در سیخ های بلند نیم متری سرو میشوند، در کنار تیم گارسون حرفه ای و محیطی خوب و آرامش بخش.

مطلب مرتبط:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (3)تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (1)


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



 در ارکیده به شما خوش خواهد گذشت، البته به شرطی که وسواس های مالی را کنار بگذارید و سعی کنید در کنار دوستان و یا خانواده خوش بگذرانید و از خوردن یک غذای ایرانی فوق العاده، نهایت لذت را ببرید. ارکیده یک پارکینگ بزرگ دارد که یک ویژگی بسیار مثبت در رقابت با سایر رستوران ها برای ارکیده به حساب می آید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



آدرس: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)




کباب سرای منصور

یکی دیگر از کباب سرا های اسم و رسم دار و خوش سابقه تهران که خیلی از شکم باز ها بر این باورند بهترین کباب کوبیده تهران را میتوانی در آنجا پیدا کنی. کباب سرای بزرگ منصور واقع در خیابان ولی عصر با تنور و نان داغ با توجه به قدمت و کبابهای خاص خود طرافداران زیادی دارد و معمولاً شلوغ می باشد. البته قیمت کباب های منصور از کبابی های معمولی کمی بالا تر است. کباب هایی واقعاً لذیذ در کنار نان داغ و سبزیجات خوشمزه دست به دست هم داده اند که این شانس را داشته باشید تا طعم واقعی یک کباب خوشمزه را امتحان کنید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



محیط نسبتاً ساده و بدون تجملات که در آن فقط به کیفیت و طعم غذاها اهمیت داده شده است و صرفا برای کسانی است که میخواهند از طعم غذاها لذت ببرند. منصور شعبه های غیر اصل زیادی دارد که نباید فریب نام آن ها را بخورید. حواستان باشد که در ساعات پایانی شب و روزهای تعطیل، منصور به شدت شلوغ است و باید آمادگی ایستادن در یک صف را داشته باشید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب پله اول.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)




 رستوران دیوان

دیوان رستورانی عالی و شناخته نشده در محله فرشته تهران است، تمام تلاشش هم این است که ناشناخته و خاص بماند. رستورانی که برای خیلی از آدم ها، حتی آنهایی که ادعای رستوران گردی حرفه ای دارند، شاید ناشناخته باشد چون ناشناخته بودن بخشی از سیاست مدیران این رستوران است. آنها معتقدند مشتری خاص خودشان را دارند و نیازی به تبلیغ بیشتر نیست. از طرف دیگر، مشتریان پروپاقرص این رستوران کسانی هستند که ترجیح می دهند در رستورانی دنج و تا حدودی خصوصی رفت و آمد داشته باشند. رستورانی که هر میز آن یک میز VIP محسوب می شود. اولین نکته قابل توجه رستوران دیوان، دکوراسیون شیک، لوکس و جدا قابل تحسین این رستوران است. اینجا حتی در کنار غذای خوشمزه در محیطی خاص، لوکس و رویایی پذیرایی می شوید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



وجه تمایز رستوران دیوان، منو و غذاهای این رستوران است. اینجا شما با سوشی، استیک و... پذیرایی نمی شوید. غذاهای این رستوران، غذاهای ایرانی است که به شیوهای مدرن سرو می شوند. برخی غذاها هم ترکیبی از ایرانی و فرنگی است مثل رول لواش به جای اسپرینگ رول یا سالاد سبزی خوردن به جای سالاد سزار و یونانی. مدیران رستوران دیوان که از مدیران باسابقه و مجرب ایرانی در حوزه رستوران داری هستند، سبک رستوران خود را «آشپزی مدرن ایرانی» اعلام کرده اند. خیلی ها معتقدند در زمان حضور در ایران باید حتما دیوان را تجربه کرد. اغلب این مشتریان به دکوراسیون و پذیرایی این رستوران بالاترین امتیاز را داده اند. اگر تصمیم گرفته اید به دیوان سر بزنید، حواستان باشد که کارت بانکی تان قابلیت تحمل یک شوک عظیم را خواهد داشت، یا خیر!


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



آدرس: فرشته، خیابان فیاضی، مجتمع سام سنتر، طبقه ۸


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)




رستوران نایب (وزراء)

«نايب غلامحسين (نايب بزرگ) در سال 1254 همراه خانواده به تهران مهاجرت كرد، حمام ابتداي بازار صحاف ها را خريد و خزينه هايش را پر كرد، سالن بزرگ حمام با فرش هاي زر بفت مفروش شد تا بازاري ها براي اولين بار تركيب برنج، كره و كباب را تجربه كنند. غذاي ابداعي نايب چنان اهميتي يافت كه امروزه چلو كباب غذاي ملي و نام نايب يك برند برتر در صنايع غذايي است. از سال 1254 تا كنون 5 نسل يكي پس از ديگري مسئوليت اجراي طرحي ارزشمند در زمينه تهيه و عرضه غذاي ملي ايران را در برترين سطح ممكن از هر نظر در خانداني كهنسال به عهده مي گيرد تا تحت عنوان چلوكبابي هاي نايب (مجاز) در حد استاندارد هاي غذايي زمان خود مطابق سليقه و ذائقه ايرانيان فعاليت نمايد.» این متن گوشه ای از تاریخچه رستوران نایب و موسس آن بود که خواندید. متنی که یک گواهِ خوب برای این ادعاست که نایب اولین و قدیمی ترین چلوکبابی تهران است.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



سال های سال است که نایب جزو یکی از بهترین و نامدار ترین رستوران های تهران بوده است و همچنان با حفظ همان اسم و رسم و کیفیت مشغول به خدمات رسانی به شهروندان در چندین شعبه مختلف در سرتاسر تهران مشغول است. شعبه ای از رستوران نایب که مد نظر ماست و در لیست بهترین رستوران های ایرانیِ تهران قرار گرفته است، رستوران نایب شعبه خیابان وزراء است. شعبه ای که با فضای داخلی و نمای بیرونی اش در کنار کیفیت خدمت رسانی و سابقه ای که در بین سایر شعبه ها دارد به معروف ترین نایب تهران تبدیل شده است. درباره نایب خیلی نمیشود قلم زد، باید خودتان بروید تا یک رستوران اصیل و فوق العاده را از نزدیک لمس کنید.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



آدرس: خیابان شهید بهشتی، خیابان وزرا (خالد اسلامبولی)، کوچه 11  


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)




 رستوران قناری

رستوران قناری یکی از قدیمترین رستوران های تهران می باشد که نزدیک به نیم قرن پیش در خیابان سمیه (ثریای سابق) به نام ماژستیک آغاز به کار کرد و از ۳۰ سال قبل به رستوران قناری تغییر نام داده است. نکته جالبی که در این رستوران نمایان است حضور آدم هایی از نسل گذشته است که هنوز برای تجدید خاطرات به این رستوران می آیند. اگر شما از جمله افرادی می باشید که می خواهید از غذای خوب در محیطی دنج و آرام لذت ببرید این رستوران دارای فضایی دنج و کیفیت غذایی خوبی می باشد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



چون معمولا بیشتر رستوران های ایرانی که به شما معرفی کردیم غذاهایی کبابی را بهتر از سایر غذا ها طبخ می کنند ما خورشت های این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم و به خاطر این خورشت های ایرانی خوشمزه آن را در لیستمان قرار داده ایم. قیمت های قناری کمی از حد معمول رستوران های هم سطحش بیشتر است ولی با توجه به حجم و کیفیت غذایی که در این رستوران سرو می شود مورد قبول می باشد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)



تهران: خیابان سمیه، بین خیابان های مفتح و فرصت، پلاک ۹۲


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (4)


ادامه دارد...










تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن