تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810426756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)




این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورشت ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد.








 
 
 
 
برترین ها: به جذاب ترین بخش سفر شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم؛ یعنی غذاهای خوشمزه و رستوران های خوب ایرانی! قصدمان این بود که این بخش از شکم گردی، شروع این سری مطالبمان باشد ولی به دلیل گستردگی و تعداد بالای این رستوران ها که منجر به 5 قسمتی شدن این مطلب شد، و همچنین وسواسی که در انتخاب بهترین ها بر اساس آرا دقیق و نکته بینانه ی مردم داشتیم باعث شد که امروز در خدمتتان باشیم.

همانطور که اشاره کردیم بخش «بهترین رستوران های ایرانی تهران» در 5 مطلب پشت سر هم آماده شده است و ترتیب چینش آن ها ارتباطی به امتیاز این رستوران ها و بهتر و بدتر بودنشان ندارد، بلکه فقط گزارشی در جهت معرفی این رستوران های خوب است که برایتان آماده شده است. این مطلب شامل معرفی رستوران های ایرانی ای است که بهترین خدمات و خوشمزه ترین غذاها را اعم از انواع کباب های ایرانی، خورشت ها و خوراک های خوشمزه و سایر جزئیاتِ لذیذ از ذائقه بینظیر ما ایرانی ها در اختیارتان قرار خواهد داد. با ما همراه باشید:


رستوران کوهپایه

رستورانی عالی با محیطی عالی در یک آب و هوای عالی! این جا رستوران کوهپایه در دربند تهران است که درواقع محبوب ترین و معتبرترین رستوران دربند به حساب می آید. جزو معدود رستوران های تهران که حس حضور در طبیعت بکر را در کنار نوش جان کردن یک غذای فوق العاده برای شما به ارمغان می آورد. فضاى کوهپایه خوب و بسيار مناسب براى خانواده است و تقریباً همه غذاها خوش مزه اند.


مطلب مرتبط:
تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (1)

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



سالادبار خوب و سرويس دهى سريع از دیگر ویژگی های مثبت کوهپایه است. در کنار این توضیحات به این نتیجه میرسیم که کوهپایه بهترین رستوران ایرانی دربند است، پس برای حضور در این رستوران باید آمادگی مواجهه با قیمت های فراتر از حد عادی را نیز داشته باشید. در ضمت کوهپایه بهترین گزینه در تهران برای پذیرایی از میهمان های خارجی و رودربایستی دار به شمار می اید که میخواهند ذائقه بینظیر ایرانی را بچشند.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



آدرس: دربند، بالاتر از میدان مجسمه (سربند)


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)




رستوران یاس

رستورانی ایرانی معروف در حوالی پارک ملت تهران که جز لوکس ترین رستوران های ایرانی تهران بشمار می آید. رستورانی دو طبقه با دیزاین و طراحی داخلی فوق العاده دل نشین و غذاهایی بینظیر. تازگی مواد اولیه و هنر طباخیِ سر اشپز های خبره این رستوران باعث شده که یاس در لیست ما قرار گیرد. سرویس دهی خوب در کنار پیش غذاها و سوپ های هیجان انگیز و ویوی جالبی که نسبت به خیابان ولی عصر دارد یک شام خاطره انگیز برای شما در این رستوران رقم خواهد زد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



 نکته ای که باید در مورد یاس متذکر شویم مسئله پیدا کردن جای پارک در خیابان ولیعصر است که برخی اوقات به معضل بزرگی تبدیل میشود، پس پیش از آمدن به یاس به این موضوع خوب فکر کنید. حین خوردن شیشلیک ها و سایر کباب های این رستوران مراقب انگشتان خود باشید!


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



آدرس: خیابان ولی عصر، رو به روی ورودی پارک ملت


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)




رستوران شاندیز

شاندیز نام شهری زیبا در اطراف مشهد است که یکی از لحاظ رستوران ها و کیفیت غذاهایش (بخصوص شیشلیک) یکی از خوشمزه ترین شهرهای ایران بشمار می آید. همین ویژگی این شهر باعث شده ده ها رستوران با نام شاندیز در پایتخت مشغول به کار شوند و همگی هم داعیه کیفیت و طعم غذاهای شاندیزِ مشهد را بکنند. ولی رستورانی که مد نظر ماست و توانسته خود را در رقابت با بقیه شاندیز ها (که صاحب یکی از آن ها امیر قلعه نویی است) از آن ها جدا کند، رستوران شاندیز در بلوار صبا در محله جردن است.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



رستورانی شیک و خوش سابقه که برخی از شکم باز ها آن را بهترین رستوران ایرانی تهران میدانند. محیط رستوران خیلی شیک و اعیانی است و با توجه به این که در محله ای گران قیمت واقع شده کاملاً مشخص است که به جیبتان لطمه سنگینی وارد خواهد کرد، ولی همه این ها در لحظه ای که یکی از خوشمزه ترین ماهیچه ها و کباب های تهران را خواهید چشید، فراموش خواهد شد. چه بسا از مشتریان دائمی این رستوران شدید!


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



آدرس: جردن، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبا (غربی)


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)




رستوران نوید

یکی دیگر از کباب سراهای معروف تهران که همیشه غلغله است. این شلوغی و استقبال خوب چند دلیل دارد: اول و مهمتر از همه کیفیت بینظیر کباب ها و طعم به یاد ماندنی غذاهایی است که در نوید منتظر شما هستند. دلیل بعدی قرار گرفتن این رستوران در محله پر رفت و آمد آپادانا (خرمشهر) است که به یکی از نمادهای این محله تبدیل شده است و برای هر کسی در این محله و محله های اطراف یک گزینه دم دست و رویایی است.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



 همانطور که گفتیم در نوید باید خیلی صبور باشید، در غیر این صورت هیچ وقت طعم غذاهای آن را نخواهید چشید. نوید یک رستوران با سرویس دهی معمولی و تقریباً قدیمی است، لذا اگر انتظار گارسون های حرفه ای و ظروف آنچنانی را دارید، نوید گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



آدرس: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، بعد از خیابان گلشن.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)




رستوران نارنجستان

در بالاترین طبقه برج سرو، یکی از بلندترین برجهای سعادت آباد، یک موقعیت استثنایی برای شما و مهمانانتان فراهم گردیده است. محیط بسیار لوکس، نمای بی مانندی از شهر تهران، موزیک کلاسیک زنده، یک کافی شاپ کامل، همگی رستوران نارنجستان را به جایی بی نظیر تبدیل کرده است. انواع غذاهای ایرانی و دریایی فوق العاده برای پذیرایی از شما در این رستوران تدارک دیده شده است.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



 یکی از ویژگی های خوب نارنجستان خلاقیت و سلیقه ای است که سرآشپز های کاردرست این رستوران در طبخ و ابداع غذاهای دریاییِ ایرانی به کار گرفته اند. نارنجستان هم مانند سایر رستوران های لوکس و اعیانی رحمی به کارت بانکی شما نخواهد داشت، ولی بدون شک ارزش یک بار تجربه کردن را دارد.


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



آدرس: سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، برج سرو


تهرانگردی؛ بهترین رستوران های ایرانی (2)



ادامه دارد...









تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن