تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803265437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ گونه استفاده مخابراتي از مجموعه خارج از کشور نخواهيم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۳۳ب.ظ)
رئيس ستاد انتخابات کشور: هيچ گونه استفاده مخابراتي از مجموعه خارج از کشور نخواهيم داشت موج-رئيس ستاد انتخابات کشور ضمن ابراز خرسندي نسبت به طراحي نرم افزار جامع انتخابات از سوي کارشناسان ايراني و بهره مندي از سيستم داخلي گفت: در انتخابات از هيچ گونه امکانات مخابراتي خارج از کشور استفاده نخواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسين مقيمي اين مطلب را در دومين جلسه هماهنگي زير ساخت‌ها و شبکه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور نمايندگان شوراي نگهبان، وزارت ارتباطات و فناوري، شرکت مخابرات ايران و شرکت ارتباطات سيار برگزار شد، بيان کرد.
وي با يادآوري در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اظهارداشت: بسياري از مراحل انتخابات در دوره قبل به صورت ماشيني و الکترونيکي انجام شده و در انتخابات پيش رو، کماکان اقدامات قبل انجام و ادامه خواهد يافت.
رئيس ستاد انتخابات کشور اظهارداشت: 23 مرحله اي که در انتخابات‌هاي قبلي به صورت ماشيني انجام شده بود، به قوت خود باقي خواهد ماند و سعي ما بر اين است تا بتوانيم يک سوم رأي گيري و شمارش آرا به صورت ماشيني برگزار شود.
مقيمي خاطرنشان کرد: در صورت تأييد مراحل انتخابات تمام الکترونيکي از نظر سخت افزاري، نرم افزاري و حوزه‌هاي انتخاباتي از سوي شوراي نگهبان آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي تا يک سوم حوزه‌ها وجود دارد که لازمه آن استفاده و بهره برداري حداکثري از امکانات مخابراتي در کشور است.
قائم مقام وزير کشور در امور سياسي ضمن ابراز خرسندي نسبت به طراحي نرم افزار جامع انتخابات از سوي کارشناسان داخلي و بهره مندي از سيستم داخلي و عدم استفاده از مجموعه خارج از کشور گفت: هيچ گونه استفاده مخابراتي را از مجموعه خارج از کشور نخواهيم داشت و از اين نظر اطمينان ما بيشتر خواهد شد.
مقيمي با يادآوري انجام تمهيدات و مقدمات لازم براي برگزاري انتخابات در زمان و روز معين و با تاکيد بر ضرورت انجام همکاري و هماهنگي در اين خصوص گفت: توصيه من به همکاران در استان‌ها و ستادهاي انتخابات در سراسر کشور بر اين است که ضمن توجه و بهره گيري از سامانه جامع انتخابات، تمهيدات لازم را براي انجام آموزش‌هاي لازم در اين خصوص فراهم کنند.
وي بر ضرورت توجه به آموزش مجريان انتخابات به عنوان مهم‌ترين فعاليت‌هاي ستاد تاکيد کرد و افزود: بايد در تمامي استان‌ها، مانورهاي را براي انجام آمادگي کامل انجام شود.
رئيس ستاد انتخابات کشور به وجود مشکل خلاءهاي قانوني براي استفاده از سيستم‌هاي الکترونيکي و ماشيني در برگزاري انتخابات در گذشته و تصويب تغييرات قانون انتخابات در مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و گفت: طي يک ماهه اخير خلاءهاي قانوني مرتفع شده و مجموعه قوانيني به تصويب رسيد که ما را برگزاري انتخابات، به صورت ماشيني ياري مي‌دهد.
مقيمي افزود: انتظار ما از وزارت ارتباطات، فناوري اطلاعات و مخابرات اين است که جهت کاربري خطوط از زمان آغاز انتخابات تا امحاء رأي و تعرفه‌ها همراهي لازم را داشته باشد.
وي به فرمانداران و بخشداران توصيه کرد با توجه به برگزاري اننخابات به صورت الکترونيکي، حتماً کارت هوشمند خود را دريافت کنند.
امير شجاعان رئيس کميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات کشور نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از مصوبات نخستين نشست به تشريح اقدامات انجام شده پرداخت.
کارگزار قائم مقام شرکت مخابرات ايران نيز آمادگي کامل شرکت‌هاي مخابرات کل کشور براي همکاري وهماهنگي با وزارت کشور براي برگزاري انتخابات را اعلام کرد.
انصاري نماينده وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز با اشاره به دستور و تاکيد وزير، از هماهنگي و همکاري تمامي زيرمجموعه‌هاي زير ساختي کشور در امر انتخابات خبر داد.
همچنين معاونين سياسي و روساي ستاد انتخابات و مديران عامل شرکت مخابرات استانداري‌هاي سراسر کشور به صورت ويدئو کنفرانس به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در آن استان پرداخته و در پايان نشست نيز جمع بندي و هماهنگي‌هاي لازم به عمل آمد.
به گزارش ايرنا، انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفندسال جاري در سراسر کشور برگزار مي‌شود.
نام نويسي از داوطلبان نمايندگي مجلس خبرگان رهبري از 26 آذرماه و از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر 1394 به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداري‌هاي مرکز حوزه‌هاي انتخابيه مجلس انجام مي‌شود.
فعاليت ستاد انتخابات کشور از دوم ارديبهشت سال جاري آغاز و متناظر با اين ستاد، ستاد انتخابات در استان‌هاي کشور به رياست معاونان سياسي استانداران تشکيل شده است.
به گفته رئيس ستاد انتخابات کشور تلاش بر اين است که انتخابات تمام الکترونيکي در يک سوم حوزه‌هاي انتخابيه برگزار شود که در حال حاضر رايزني‌ها بين ستاد انتخابات کشور و شوراي نگهبان براي تأييد نهايي دستگاه اخذ رأي الکترونيکي در بخش نرم افزاري ادامه دارد.
اين انتخابات توسط 960 هزار نفر عامل اجرايي برگزار مي‌شود که در حال حاضر براساس جدول زمان بندي انتخابات، آموزش اين افراد و اعضاي ستاد انتخابات در استان‌هاي مختلف آغاز شده است.
همايش‌هاي منطقه اي آموزش اعضاي ستاد انتخابات در 11 منطقه برگزار مي‌شود که اين 11 منطقه شامل استان‌هاي چهارمحال بختياري، گيلان، آذربايجان شرقي، کرمانشاه، مازندران، همدان، خراسان رضوي، کرمان،فارس،خوزستان و تهران است.
تاکنون همايش منطقه اي به ميزباني استان‌هاي چهارمحال بختياري، گيلان، آذربايجان شرقي، کرمانشاه، مازندران و خراسان رضوي برگزار شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن