تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علم‌الهدی: مشکل ما عوامل سیاسی نظام هستند که وانمود می کنند شرایط کشور هیچ مشکلی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
علم‌الهدی: مشکل ما عوامل سیاسی نظام هستند که وانمود می کنند شرایط کشور هیچ مشکلی ندارد
علم‌الهدی: مشکل ما عوامل سیاسی نظام هستند که وانمود می کنند شرایط کشور هیچ مشکلی ندارد امام جمعه مشهد با اشاره به تفاوت بینش سیاسی دولت با مقام معظم رهبری گفت: این فاصله بینشی باید برای مردم تبیین شود زیرا برخی مدیران فقط به اداره امور کشور فکر می کنند و دور اندیش نیستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان همدانی، احمدی روشن و تهرانی مقدم از شهدای هسته ای کشور در مشهد با بیان اینکه بینش دولت با رهبری بسیار متفاوت است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که دولت ها نمی توانند مسیر سیاسی کشور را تغییر دهند چرا که ایشان به خوبی می دانند برخی از دولت ها از نظر بینش سیاسی و تعامل با استکبار زاویه دید دارند و این فاصله بینشی باید برای مردم آشکار و بازگو شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دستور صریح خود را مبنی بر عدم جمع آوری دستاوردهای هسته ای اعلام کرده اندگفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که برای انجام برجام باید ابتدا طرف غربی حسن نیت خود را نشان دهد سپس مدیران ما اقدامی داشته باشند اما با این وجود طرف ایرانی زودتر از غربی ها اقدام به جمع آوری سانتریفیوژها کرده است و این قضایا را باید برای مردم بازگو کرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجودی که ۷۰ درصد مقدمات برجام در کشور انجام شده است اما مدیران دولت به گونه ای فضای جامعه را ترسیم کرده اند که گویی هنوز کاری انجام نشده است و همه منتظر عکس العمل مقام معظم رهبری هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه در مسئله برجام همه باید تسلیم امر مقام معظم رهبری باشیم، گفت: متاسفانه در مسئله برجام ضایعاتی نصیب ملت ما شد اما معتقدیم که شهدا از دستاوردهای خود حفاظت می کنند.
 
دشمن به دنبال عقب نشاندن جمهوری اسلامی است
 
آیت الله علم الهدی بازگشت به عقب را یکی از موفقیت ها و اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب می خواهد تا نظام اسلامی ایران حتی یک قدم از اهداف خود عقب نشینی کند چرا که این مسئله باعث می شود تا ملت هایی که به دنبال ما راه افتاده اند نیز حرکت انقلابی خود را متوقف کنند و انقلابشان به سمت اضمحلال و نابودی پیش رود.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی مسائل و حاشیه های کشور و جهان اسلام را درک و تصمیم می گیرند، افزود: متاسفانه مدیرانی که برای مدت چند ساله کوتاه روی کار می آیند تنها به اداره کشور فکر می کنند و از راهی استفاده می کنند و به نتیجه و عواقب آن نمی اندیشند.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه یک راه نفوذ دشمن ستون پنجم هایی است که اطلاعات و آمار افرادی همچون شهید احمدی روشن را به دشمنان می دادند، تصریح کرد: مشکل امروز جامعه ما جریان های عملیاتی فیزیکی هسته ای نیست بلکه مشکل ما عوامل سیاسی نظام هستند که وانمود می کنند شرایط کشور هیچ مشکلی ندارد.
 
وی تمام اتکای ملت ایران را به قدرت پشت پرده ای از سوی شهدا دانست و افزود: ما از هیچ چیز جز بازگشت به عقب هراس نداریم جز اینکه عده ای تمام هستی خود که جانشان بوده است را در رساندن ما به قله های پیشرفت داده اند و حال بخواهیم بازگشت به عقب داشته باشیم.
 


منبع: مهر


94/8/13 - 10:13 - 2015-11-4 10:13:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن