تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادی و نشاط اجتماعی در محلات مورد توجه شهرداری اصفهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار اصفهان:
شادی و نشاط اجتماعی در محلات مورد توجه شهرداری اصفهان است

شهردار اصفهان


شناسهٔ خبر: 2958594 - پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
استانها > اصفهان

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: یكی از نكات اساسی كه مورد توجه شهرداری اصفهان در زمینه فعالیت های ورزشی قرار گرفته، ایجاد فضای شادابی و نشاط در سطح محلات است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی ن‍ژاد در دیدار رئیس فدراسیون اسكیت با تأكید بر اینكه برنامه های اصفهان در مسیر محله محوری قرار گرفته است، اظهار داشت: یكی از نكات اساسی كه مورد توجه شهرداری اصفهان در زمینه فعالیت های ورزشی قرار گرفته، ایجاد فضای شادابی و نشاط در سطح محلات است. وی ادامه داد: در مسیر ایجاد شادی و نشاط در محلات به واسطه فعالیت های ورزشی، باید همه ورزش ها مورد توجه قرار گیرد و نباید تنها بر روی یك ورزش خاص تمركز كرد؛‌ ورزش هایی مثل اسكیت، بسكتبال و سایر ورزش هایی كه ظرفیت دارند،‌ نیز باید در محلات مورد استفاده قرار گیرند. شهردار اصفهان بیان داشت: بسیاری از ورزش های خیابانی، می توانند شادابی را به شهر آورده و نشاط را در جامعه افزایش دهند، با توجه به این موضوع باید به این ورزش ها كه به صورت معمول ارزان قیمت نیز هستند، توجه شود و آن ها را به دل پارك ها بیاوریم تا مردم شاداب تر شوند. وی افزود: یكی از مهمترین مولفه های شهر اسلامی، توجه به شادابی و نشاط مردم است، از همین رو یكی از مأموریت های اساسی شهرداری اصفهان،‌ همین مسئله است، باید فضایی ایجاد شود تا جوانان انرژی خود را تخلیه كنند. جمالی ن‍ژاد به ضرورت تقویت ورزش بانوان نیز اشاره كرد و عنوان داشت: بانوان نیز بخش مهمی از جامعه هستند، كه باید برای آن ها نیز زمینه های ورزش كردن ایجاد شود. وی همچنین با اعلام آمادگی در زمینه ایجاد نخستین زمین ورزشی اسكیت یخی در اصفهان، تأكید داشت: اسكیت ورزشی است كه در زمینه محلات نیز قابل اجرا بوده و مردم می توانند به راحتی در این حوزه فعالیت كنند. تعامل میان ورزش و مدیریت شهری، نشاط اجتماعی جامعه را افزایش می دهد از جمله صحبت هایی كه رئیس فدراسیون اسكیت در دیدار با شهردار اصفهان مطرح كرد، توجه به تعامل و هماهنگی شهرداری با هیئت اسكیت بود كه به گفته وی می تواند برای شهر ثمرات خوبی داشته باشد.
فریبا محمدیان در این جلسه با بیان اینكه هماهنگی شهرداری با هیئت اسكیت می تواند به شهر كمك كند، عنوان داشت: ورزش اسكیت در كنار اینكه اشتغال زایی خوبی برای شهرها دارد، می تواند همه اعضای خانواده را درگیر ورزش كرده و فضاهای مختلفی را برای ورزش كردن همه مردم ایجاد كند. وی افزود: اصفهان دارای ظرفیت خوبی در اسكیت بوده و با توجه به این موضوع نیاز است، برخی از پیست های تخصصی كشور در این شهر ایجاد شده و با توجه به بعد جذب گردشگری نیز می تواند برای اصفهان مفید باشد. رئیس فدراسیون اسكیت كشور بیان داشت: بسیاری از مسائل می تواند در افزایش نشاط اجتماعی در جامعه موثر باشد از همین رو باید تعاملی میان ورزش و مدیریت شهری صورت گیرد، تا همه در كنار هم در راستای ایجاد شادابی در مردم فعالیت كنیم.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن