تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816418738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران اتوبوس جيب‌برها را دستگير كردند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسافران اتوبوس جيب‌برها را دستگير كردند
کد خبر: ۵۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 05 November 2015




دو زن كه هنگام جيب‌بري در ايستگاه‌‌ ‌اتوبوس‌ تندرو توسط مسافران بازداشت شده بودند، به جرائم خود اقرار كردند.

به گزارش جوان، اولين متهم، زني 39 ساله به نام شهناز است كه در مرخصي زندان دست به جيب‌بري مي‌زد. ساعت 12:30 روز 27 مهرماه بود. وقتي اتوبوس تندرو به تقاطع ولي عصر، مطهري رسيد، شهناز خودش را به يكي از مسافران نزديك كرد و با مهارت در كيف او را باز كرد اما خيلي زود دستش رو و از سوي مسافر گرفتار شد. شهناز هر چند سعي كرد از دست مسافر فرار كند اما فريادهاي كمك‌خواهي شاكي سبب شد تا مسافران ديگر هم به او كمك و شهناز را دستگير كنند و در اختيار پليس قرار دهند.

شاكي در شرح ماجرا به پليس گفت: من داخل اتوبوس ايستاده بودم كه اين زن وارد شد و كنار من قرار گرفت. اتوبوس داشت به ايستگاه مطهري نزديك مي‌شد كه حس كردم اين زن در كيفم را باز كرده است. پيش از اينكه بخواهد چيزي سرقت كند، دستش را گرفتم. اتوبوس به ايستگاه رسيده بود و او تلاش كرد پياده شود. با فرياد از مسافران كمك خواستم و گفتم كه او دزد است. مسافران هم كمك كردند و با پليس 110تماس گرفتند. وقتي مأموران از راه رسيدند، او را تحويل داديم.

بررسي سوابق زن 39 ساله نشان داد كه او شهناز نام دارد و از مجرمان تحت تعقيب است كه با تأمين قرار وثيقه از زندان مرخصي گرفته اما متواري شده است. مأموران پليس داخل كيف اين زن چند كارت عابربانك و اوراق شناسايي متعلق به افراد غير پيدا كردند. بنابراين چند شاكي ديگر شناسايي و به پايگاه سوم پليس آگاهي دعوت شدند. آنها گفتند كه محتويات كيف‌هايشان داخل اتوبوس تندرو سرقت شده است.

يك هفته پس از ماجرا و در حالي كه تحقيقات در اين باره ادامه داشت، پرونده مشابهي روي ميز مأموران پايگاه سوم پليس آگاهي قرار گرفت. بررسي‌ها نشان داد زن سارقي در ايستگاه‌های اتوبوس‌تندرو در ميدان انقلاب توسط مسافران بازداشت شده است.

شاكي كه زني جوان بود به پليس گفت مي‌خواستم سوار اتوبوس شوم كه متوجه شدم زني كه كنارم ايستاده در كيف دستي‌ام را باز كرد. قبل از اينكه بتواند چيزي بردارد، دستش را گرفتم. خواست فرار كند كه با فرياد از مسافران كمك خواستم. آنها هم با پليس تماس گرفتند و اين زن را تحويل داديم.

بررسي‌ سوابق اين زن 25 ساله كه فاطمه. س نام دارد، نشان داد ‌ او هم از مجرمان سابقه‌دار است كه يك سال قبل از حبس آزاد شده است. فاطمه گفت بعد از رهايي از حبس دوباره مشغول سرقت شده تا اينكه دستگير شده است.

سرهنگ كارآگاه صفـدر جانپرور، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: همزمان با دستگيري اين دو سارق، آمار شكايت سرقت‌هاي جيب‌بري از بانوان به ويژه در اتوبوس‌هاي خطوط BRT ، به ميزان قابل ملاحظه‌اي كاهش داشته است. سرهنگ جانپرور در ادامه عنوان داشت: بدون شك قرار نگرفتن تمامي اموال در داخل يك كيف يا جيب لباس‌ها مانع از سرقت احتمالي تمامي اموال توسط سارق يا سارقان به ويژه به شيوه جيب‌بري خواهد شد.

وي ادامه داد: اين دو متهم به دهها جيب‌بري در خطوط اتوبوس‌هاي تندرو و مترو اقرار كرده‌اند و دستور انتشار تصوير بدون پوشش آنها هم از سوي قاضي صادر شده است، بنابراين مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصاوير آنها شدند، براي پيگيري شكايات خود به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر، ميدان نيلوفر مراجعه كنند.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن