تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812994670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستيابي اندونزي به هدف گذاري گردشگري اين کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
تا پايان سال جاري ميلادي صورت مي گيرد؛ دستيابي اندونزي به هدف گذاري گردشگري اين کشور موج - اندونزي اعلام کرده است که دستيابي به هدف گردشگري اين کشور مبني بر جذب 10 ميليون توريست در سال جاري ميلادي دور از دسترس نيست.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از برناما، اندونزي اعلام کرده است که تا پايان سال جاري ميلادي به هدف خود مبني بر بازديد 10 ميليون بازديد کننده از اين کشور دست مي يابد.
ابراز اميدواري اندونزي براي دستيابي به هدف 10 ميليون نفري بازديد کننده از اين کشور در حالي رخ داده است که به دليل آتش سوزي جنگل ها و آلودگي مه از ورود توريست ها به سوماترا و کاليمانتان کاسته شده است.
به گزارش آژانس مرکزي آمار اندونزي (BPS)، در دوره ژانويه تا سپتامبر (11 دي 93 تا 8 مهر 94) 7.9 ميليون توريست از اين کشور ديدار کرده اند که 3.53 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.
نزديک به 870 هزار نفر در ماه سپتامبر (10 شهريور تا 8 مهر) تعطيلات خود را در اندونزي گذرانده اند که نسبت به سال 2014 ميلادي 10 درصد و در مقايسه با ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور) 2.2 درصد افزايش يافته است.
رئيس آژانس مرکزي آمار اندونزي تصريح کرده است: معافيت ويزا براي 40 کشور يکي از دلايل مهم افزايش ورود گردشگران خارجي به اندونزي بوده است.
مقامات اندونزي تصريح کرده اند: اگر روند موجود درباره ورود گردشگران به اين کشور تا پايان سال جاري ميلادي ادامه يابد، دستيابي به هدف گذاري گردشگري اندونزي مبني بر ورود 10 ميليون نفر توريست تا پايان سال دور از دسترس نيست.
گزارش هاي منتشره نشان مي دهد که گردشگران سنگاپور بيشترين بازديد را از اندونزي داشته اند و 14.3 درصد از گردشگران اين کشور را تشکيل مي دهند.
همچنين آمارهاي منتشره نشان مي دهد که مالزي و استراليا 12 درصد، چين 11.7درصد و ژاپن 6.2 درصد از گردشگران اين کشور را تشکيل مي دهند.
اخبار منتشره تصريح کرده اند که با وجود بسته شدن موقت فرودگاه بين المللي اندونزي به دليل فوران آتشفشان در شرق جاوا در ماه ژوئيه (10 تير تا 9 مرداد)، بالي همچنان يک مقصد جذاب براي گردشگران بين المللي با رشد 4.27 درصد در ماه سپتامبر (10 شهريور تا 8 مهر) بوده است.
گزارش هاي منتشره توضيح داده اند که يوگياکارتا، جاکارتا و غرب کاليمانتان در اندونزي نيز از بخش هاي جذاب اين کشور براي گردشگري هستند.
دولت اندونزي جذب 12 ميليون توريست بين المللي در سال 2016 را براي اين کشور هدف گذاري کرده است.
به گفته مقامات گردشگري اندونزي معافيت ويزاي 45 کشور از اقدامات راهبردي اين کشور در زمينه توسعه گردشگري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن