تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805269893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه سرگشاده محسن هاشمي به زاکاني


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نامه سرگشاده محسن هاشمي به زاکاني
در رابطه با نزديکي ديدگاه‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به ديدگاه‌هاي امام راحل(ره) نيز مي‌پرسم واقعا در اين کشور متخصص‌تر از جنابعالي و دوستان دلواپستان در مورد نظرات امام خميني(ره) وجود ندارد؟
کد خبر: ۵۴۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ - 04 November 2015


در رابطه با نزديکي ديدگاه‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به ديدگاه‌هاي امام راحل(ره) نيز مي‌پرسم واقعا در اين کشور متخصص‌تر از جنابعالي و دوستان دلواپستان در مورد نظرات امام خميني(ره) وجود ندارد؟

در پي اظهارات عليرضا زاکاني، نماينده تهران در مجلس در دادگاه هفته‌نامه پنجره عليه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، محسن هاشمي رفسنجاني، فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در نامه سرگشاده‌اي به زاکاني، نکاتي را خطاب به وي يادآور شد.

به گزارش انتخاب، در اين نامه آمده است:
برادر گرامي جناب آقاي زاکاني
با سلام
گرچه رويه بنده مبتني بر مدارا و صبر در برابر تخريب‌ها و بداخلاقي هاست، اما انتشار اظهارات شما در دادگاه مطبوعات و اسائه ادب دور از انتظار به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني موجب گرديد تا اين سطور را به نگارش دربياورم که يا موجب تاملي در اين دنيا براي شما و همفکرانتان شود و يا به حجتي در سراي باقي و دادگاهي که حمايت و پشتيباني هيچ قدرتي در آن موثر نيست، تبديل گردد.

شما به گواهي خودتان در مجله خود، اقدام به انتشار مطالب توهين‌آميزي نسبت به آيت‌الله هاشمي کرديد، مطالبي که حتي دادستاني (...) اين موارد را جرم احراز کرده و پرونده شما به دادگاه ارجاع شده است.

در مقابل اين توهين صريح که هم خود به آن معترفيد و هم دستگاه قضايي آن را مجرمانه خوانده است، آيت‌الله هاشمي مانند گذشته صبر و بردباري پيشه کرده و حتي اقدام به شکايتي ساده ننموده است، اما جناب‌عالي با کمال جسارت در دادگاه، نه تنها حاضر به عذرخواهي از توهيني که خود به آن اعتراف داريد، نمي‌شويد. بلکه توهين‌هاي به مراتب رکيک‌تري را نسبت به ايشان در دادگاه انجام مي دهيد و شگفت آن که هيچ کس نيز جرات اعتراض به اقدام مجرمانه شما در دادگاه را ندارد.

قبل از ورود به پاسخ، بايد عرض کنم که بنده بر خلاف شما و همفکرانتان به خود اجازه نمي‌دهم در مورد انگيزه‌هاي شما قضاوت کنم، ضمن آنکه براي حضور شما در جبهه و مفتخر شدن به کسوت جانبازي احترام قائلم، اميدوارم اين رفتارهاي شما براساس حسن نيت و صرفا به دليل اشتباه در برداشت و فهم صحيح موضوعات رخ داده باشد، نه غرض‌ورزي و بر همين اساس ، اين وجيزه را براي لحظه‌اي تامل مي انگارم:

1- در مورد سوابق قبل از انقلاب آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اظهارکرده‌ايد که آقاي هاشمي از منافقين حمايت مي‌کرد، حتما شما به اسناد تاريخي دسترسي داريد و مي‌توانيد بررسي کنيد که حمايت ايشان از مبارزات مسلحانه عليه رژيم پهلوي تا چه زماني بوده است و اين تاريخ را با تغيير ايدئولژيک سازمان مجاهدين خلق و تبديل شدن به منافقين تطبيق دهيد، جهت اطلاع شما حمايت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و دوستان ايشان از سازمان، مربوط به قبل از انحراف ايدئولژيک و زماني بوده است که امثال شهيد شريف واقعي در سازمان عضويت داشته است، پس اگر سازمان مجاهدين خلق را از ابتدا منحرف بدانيم، بايد امثال شهيد شريف واقعي را هم شهيد ندانيم و اسم دانشگاه صنعتي شريف را که براي گرامي داشتن ياد اين مبارز نامگذاري شده است، تغيير بدهيم.

برادر زاکاني، حتما قبول داريد مطالبي را که شما بعد از چهل سال و با چند واسطه شنيديد، امام خميني(ره ) از نزديک لمس کرده بودند و اگر در قدرت شناخت و تحليل آقاي هاشمي ذره‌اي ترديد داشتند، به ايشان در معرفي افراد براي عضويت در شوراي انقلاب و اداره کشور اين گونه اعتماد نمي‌کردند.

2- در رابطه با اعتقاد آقاي هاشمي به مردم‌سالاري، نيز خود به بطلان سخن سخيفي که بر زبان رانديد آگاهيد، به راستي کدام يک از رجال سياسي و مذهبي کشور در طول 37 سال سپري شده از عمر انقلاب، به اندازه آيت‌الله هاشمي خود را در معرض آراء مردم گذاشته، و هيچ‌گاه از نتيجه آراء مردم نگراني نداشته است، گرچه ايشان به انتخابات فله‌اي و قرار گرفتن افراد فاقد تخصص و صلاحيت در مصدر کشور اعتقاد ندارد و نتيجه بي‌توجهي به نظر ايشان را کشور در طول هشت سال پرداخت، اما اينکه نمايندگان متخصص و باصلاحيت با سلايق مختلف سياسي، خود را در معرض آراي عمومي بگذارند، دقيقا ديدگاهي است که ايشان در طول 4 دهه عمرانقلاب دنبال مي کرده‌اند، به راستي چه کسي مدافع آراي مردم است؟ کسي که بيش از دو ميليون نفر از مردم تهران در زماني که نصف جمعيت فعلي وجود داشت، به وي راي دادند و يا کساني که با آراي دويست تا سيصد هزار از شهري ده ميليوني يعني سه درصد مردم عنوان نمايندگي را يدک مي‌کشند؟

3- در رابطه با نزديکي ديدگاه‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به ديدگاه‌هاي امام راحل(ره) نيز مي‌پرسم واقعا در اين کشور متخصص‌تر از جنابعالي و دوستان دلواپستان در مورد نظرات امام خميني(ره) وجود ندارد؟ آيا اسناد مکتوب، پيام‌ها و سخنراني‌هايي که امام خميني(ره) در تاييد ديدگاه‌ها و مواضع آيت‌الله هاشمي انجام داده است، قابل دسترسي براي عموم نيستند، آيا عتاب شديد و کم‌سابقه امام خميني(ره ) با بزرگان شما که در موضوع مک‌فارلين قصد تخريب آيت‌الله هاشمي را داشتند از ياد رفته است؟ به راستي «فاين تذهبون؟»

4- در رابطه با اتهام رانت‌خواري و مفاسد مالي که شما و دوستانتان هزاران بار به خانواده هاشمي نسبت داده‌ايد، آيا به خاطر روز جزا از خود پرسيده‌ايد که مستندي دارد يا خير؟، مدارک و سوابق تحصيلي اعضاي خانواده هاشمي موجود است و نيز سوابق تحصيلي شما نيز که توسط دوستان سابقتان افشا شده است. کدام يک از رانت تحصيلي برخوردار بوده‌اند، آيا خانواده هاشمي از ويلاهاي نظامي جهت سکونت استفاده کرده‌اند، آيا خانواده هاشمي هزينه فعاليت‌هاي سنگين سياسي را مي‌پردازند؟، اگر واقعا به دنبال روشنگري در رابطه با خانواده هاشمي هستيد، با وجود آنکه کيفرخواست محرمانه مهدي هاشمي را منتشر کرديد و هزاران صفحه يک‌طرفه و ناجوانمردانه عليه او نوشتيد، چرا اکنون متن کامل محاکمه را که غيرمحرمانه است، با استفاده از مصونيت نانوشته‌اي که داريد، منتشر نمي‌کنيد تا مشخص شود چه فردي رانت‌خواري کرده است؟

5- اگر واقعا آن گونه که اظهار مي‌کنيد، به وصايا و رهنمودهاي امام خميني(ره) وفادار هستيد، چرا هيچ وقعي به سفارش اکيد ايشان به عدم دخالت نظاميان در سياست ننهاده‌ايد؟...

برادر زاکاني، انتظار جامعه از امثال شما که در دوران جنگ، تا نزديکي مرگ وشهادت پيش رفته‌ايد، آن است که بيش از ديگر افراد، به تقوا واخلاق پايبند باشيد نه آن که به دليل منافع سياسي، گفتن هر دروغ، زدن هرتهمت، بي حرمتي به هر شخصيت و بردن هرآبرويي را نه تنها حرام ندانسته بلکه تکليف خود فرض کنيد.

روزي آيت‌الله هاشمي در قدرت بود، و امروز شما و دوستانتان قدرت رسانه‌اي و ... را در اختيار گرفته‌ايد، اگر آيت‌الله هاشمي به رغم همه اين تخريب‌هايي که طي دو دهه اخير توسط افراطيون چپ و راست عليه ايشان انجام شده، آنچنان محبوب است که با اعلام کانديداتوري فردي هشتاد ساله موجي به آن گستردگي در کشور ايجاد مي‌شود که واهمه از آراي بي‌سابقه ايشان، افراطيون را وادار به عدم تاييد صلاحيت ايشان مي‌کند، نشان از آن دارد که ايشان در زمان حضور در قدرت، به اصولي پايبند بوده‌اند که همين پايبندي موجب ماندگاري ايشان در قلوب اکثريت مردم شده است. پس شما نيز قدر قدرت بدانيد و آن‌گونه عنان نفس نرانيد که هنگام خروج از قدرت شرمنده خدا و خلقش بمانيد.

والسلام علي من اتبع الهدي
محسن هاشمي

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن