تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812958071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت شیخ الاسلام از تسخیرلانهجاسوسی;از حبس رییس سیا در اتاق شیشه ای تا گزارشات نهادهای امنیتی آمریکا درباره شاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سبب خنثی شدن توطئه آمریکایی ها شد، چون سابقه آمریکا نشان می داد که در کودتای 28 مرداد شاه را به کشور بازگردانده بودند.
حسین شیخ الاسلام در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت،در خصوص واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: من در موقع تسخیر حضور نداشتم بلکه دانشجوی خارج از کشور بودم که در همان زمان دبیر انجمن های اسلامی اروپا و چهره ای شناخته شده در فعالیت های ضد شاه بودم.
معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از بازگشت به ایران اولین سمت من این بود که در وزارت ارشاد مطالبی را که علیه انقلاب نوشته می شد را پاسخ می دادم.
پیوستن به دانشجویان مستقر در لانه جاسوسی
شیخ الاسلام گفت: دانشجویان پس از تسخیر لانه جاسوسی با افرادی مواجه شدند که زبان آن ها را متوجه نمی شدند و به علت اطمینانی که به من داشتند از من دعوت کردند و من هم غروب وارد لانه جاسوسی شدم.
از درب کناری وارد سفارتخانه شدم
وی در خصوص نحوه ورود خود به لانه جاسوسی آمریکا پس از تسخیر، بیان کرد: مردم ایران به عنوان پشتیبان در مقابل لانه جاسوسی حاضر شدند و این موضوع برای من بسیار جالب بود که ملت ایران تا به این اندازه آگاه هستند. حضور مردم به اندازه ای بود که از درب مقابل لانه جاسوسی نمی توانستیم ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]
روایت شیخ الاسلام از تسخیرلانهجاسوسی;از حبس رییس سیا در اتاق شیشه ای تا گزارشات نهادهای امنیتی آمریکا درباره شاه






چهارشنبه ، ۱۳آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن