تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805608768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای حکم اعدام شیخ نمر تبعات سیاسی فراوانی خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در لرستان اجرای حکم اعدام شیخ نمر تبعات سیاسی فراوانی خواهد داشت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر روحانی مبارز شیعه از طرف حاکمان آل سعود تبعات سیاسی فراوانی خواهد داشت
۱۳۹۴ شنبه ۹ آبان ساعت 08:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از لرستان ،حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای الغدیر خرم آباد افزود: اعدام این روحانی شیعی مبارز یک حرکت سیاسی ناپخته بوده که اگر صورت بگیرد تبعات سیاسی فراوانی به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه این روحانی مبارز بارها شکنجه و دستگیر شده اظهار داشت: آیت الله شیخ نمر یکی از روحانیون مبارز و حق طلب بوده که جرمش حق طلبی و دفاع از حقوق مردم مسلمان و شیعه عربستان است .
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد: حکم اعدام وی صادر شده و منتظر تایید حکم از طرف پادشاه ظالم و جبار عربستان است.
خطیب جمعه شهرستان خرم آباد افزود: حاکمان آل سعود بدانند که این اعدام ها، حق کشی ها ، سرکوب ها ،قتل و غارتها سرانجامی جز سقوط آنان نخواهد داشت. ***بهترین و اساسی ترین شعار استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا است
امام جمعه شهرستان خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می کند تا شعار استکبار ستیزی علیه خود را کمرنگ نماید افزود: مردم ما مردمی استکبار ستیز بوده و این انقلاب که رهبری ، مردم ، نسل جوان و تمام قشرهای آن انقلابی هستند سلطه پذیری را نفی می کنند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از توافق هسته ای با ایران با تبلیغات رسانه ای تلاش کرد تا ملت ایران دست از استکبار ستیزی بردارد اظهار داشت: در این خصوص باید مواظبت و مراقبت صورت بگیرد تا مبادا روحیه استکبار ستیزی از مردم گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه یکی از نوکران آمریکا گفته بود پذیرش برجام یعنی ختم مرگ بر آمریکا تصریح کرد: دشمنان بدانند شعار مردم ایران و روحیه مردمش شعار استکبار ستیزی است و تا زمانی که شیطان بزرگ دست از شیطنت و سلطه گری برندارد فریاد مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی طنین انداز خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان و شهدای دانشجو در روز 13 آبان افزود:امسال هم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر و پرشور تر از همیشه طنین انداز است. ***اصلاح فرهنگ عمومی و مراقبت از نفوذ فرهنگی دشمن وظیفه دستگاههای فرهنگی
خطیب نماز جمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به نامگذاری روز 14 آبان به عنوان روز فرهنگ عمومی افزود:متولیان و دستگاههای فرهنگی دو وظیفه سنگین اصلاح فرهنگ عمومی و مراقبت از نفوذ فرهنگی دشمن را برعهده دارند.
حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به وظایف گویندگان، رسانه ها، صاحبان تریبون و افرادموثر و بانفوذ در جامعه افزود: متولیان فرهنگی وظیفه دارند که به اصلاح فرهنگ عمومی جامعه پرداخته و نگذارند این فرهنگ دچار انحطاط شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و اصلاح فرهنگ عمومی محور همه کارها بوده تصریح کرد: راه پیشرفت، برطرف شدن مشکل بیکاری، ایجاد عمران و آبادانی و تصحیح و هدایت امور سیاسی همه در گرو اصلاح فرهنگ عمومی است.
وی اظهار داشت : هرکجا دشمن بتواند از نظر فرهنگی نفوذ پیدا کند فرهنگ صحیح آن منطقه را متلاشی می کند.
حجت الاسلام میر عمادی با اشاره به برنامه های هفته فرهنگ عمومی، اظهار داشت: برنامه های بسیاری در بخشهای مختلف در این هفته طراحی شده که ابلاغ خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن