تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاتهرانی: روحیه حاکم بر آمریکا استکباری است/ نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آقاتهرانی: روحیه حاکم بر آمریکا استکباری است/ نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی بگیریم
دبیرکل جبهه پایداری گفت: باید علاوه بر نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ فرهنگی را جدی بگیریم و اهتمام جدی به این مقوله در بحث بودجه‌نویسی کشور داشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران درباره برجام و روحیه استکبارستیزی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان و تیم مذاکره‌کننده تایید مشروط مقام معظم رهبری را جدی بگیرند.
وی افزود: باید خطوط قرمز تصریح شده در نامه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور توسط تیم مذاکره‌ کننده رعایت شود. دبیرکل جبهه پایداری با تاکید براینکه روسیه حاکم بر مسئولان در دولت آمریکا استکبار است، گفت: این روحیه استکباری آمریکا به هیچ وجه عوض نمی‌شود شاید آنها به تاکتیک هم که شده یک قدم عقب بروند اما باید توجه داشت که 10 قدم پیش روی خواهند کرد. ما امروز با کسی درگیر هستیم که همه دنیا از این دولت سیلی خورده است. حجت‌الاسلام آقاتهرانی تاکید کرد: برخی‌ها خیال می‌کنند آمریکا به تعهدات خود عمل می‌کند. ما هم حرفی نداریم. دولت هم طبق چارچوبی که مقام معظم رهبری مشخص کرده جلو برود. وی درباره نفوذ سیاسی و اقتصادی دولت آمریکا از طریق برجام نیز گفت: این نفوذ یک خطر جدی است ما باید نفوذ در مقوله فرهنگی را نیز باید مورد توجه قرار بدهیم. نباید بودجه فرهنگی کشور را مثل سال 94 و 93 ببندیم. خود دولت آمریکا 30 درصد از بودجه کلی کشورش مختص به فرهنگ است بنابراین در مورد بودجه فرهنگی در مقابل نفوذ فرهنگی هم بودجه در نظر گرفت و هم برنامه‌ریزی کرد.

منبع: فارس


۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن