تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه مرکز بسيج وزارت علوم، تحقيقات فناوري به مناسبت سيزدهم آبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
بيانيه مرکز بسيج وزارت علوم، تحقيقات فناوري به مناسبت سيزدهم آبان موج-مرکز بسيج اساتيد وکارکنان وزارت علوم، تحقيقات فناوري به مناسبت فرا رسيدن يوم الله سيزدهم آبان بيانيه اي صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در متن اين بيانيه آمده است:
سيزدهم آبان سالروز تبعيد رهبر کبير انقلاب اسلامي و بزرگ مرجع جهان تشيع، حضرت امام خميني (ره) به دست رژيم پهلوي، در سال 1343 به ترکيه به جرم دفاع از شرافت و کرامت انساني و استقلال ايران و مخالفت با لايحه سراسر نگين و استعماري کاپيتولاسيون و برده‌داري نوين جهان غرب به سرکردگي آمريکاي جنايتکار است.
سيزدهم آبان، سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستم‌شاهي و استعمار و دخالت‌هاي آمريکا در امور داخلي ايران است که اين قيام توسط گارد دژخيمان منحوس طاغوت در مقابل درب دانشگاه تهران در سال 1357 به وحشيانه‌ترين شکل ممکن به خاک و خون کشيده شد.
سيزدهم آبان، سالروز تسخير و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام در سال 1358 است که امام راحل از آن به عنوان «انقلاب دوم» نامگذاري کردند.
سيزدهم آبان را بايد روز اعلام برائت و فرياد کوبنده خشم و انزجار امت‌هاي آزاده و اسلامي به ويژه ملت مبارز، بيدار و استکبار ستيز ايران اسلامي عليه استکبار جهاني آمريکا دانست و در برگيرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاريخي در صحيفه خاطرات و افتخارات و نقطه پيوند برگ‌هاي زريني از تاريخ آزادگي رفيع ملت سربلند ايران است.
سه رخداد بزرگي که وجه مشترک همه آن، ويژگي «استکبار ستيزي، استقلال طلبي و آزادي خواهي» ملت مبارز، مقاوم و ولايتمدار ايران اسلامي است. دستاوردهاي عظيم ملت بزرگ ايران اسلامي در حوزه‌هاي مختلف علوم فرانوين و فناوري‌هاي روز دنيا را مي‌توان مرهون مجاهدت‌ها و حاصل حرکت در مسير استقلال‌طلبي و استکبارستيزي مردم و دستيابي زودتر از موعد به افق سند چشم‌انداز 1404 را از آن دانست. اسلامي است.
مرکز بسيج اساتيد وکارکنان وزارت علوم، تحقيقات فناوري، بار ديگر ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر حوادث يوم‌الله سيزدهم آبان،‌ شهداي دانش آموز و شهداي فاتح لانه جاسوسي آمريکا، از جامعه علمي و دانشگاهي براي حضور پرشور، گسترده و انقلابي در مراسم راه پيمايي يوم‌الله سيزدهم آبان دعوت و از عموم مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي مي خواهد تا با بصيرت و تعميق بينش سياسي و ديني خود، توطئه‌هاي شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامي و کيان ولايت فقيه و وحدت امت واحده را خنثي و نيز از دولتمردان و سران محترم سه قوه در خواست مي کند تا با وحدت و همدلي، حول نصايح و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، الگوي اقتصاد مقاومتي را سرلوحه برنامه ريزي و اقدامات خود قرارداده وتمهيدات لازم را براي جلوگيري از نفوذ بيگانگان را به عمل آورند و همچنان براي سربلندي و سرافرازي ايران تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن