تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803617357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مادر كنار تخت كودك


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل مادر كنار تخت كودك
کد خبر: ۵۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ - 03 November 2015


وقتی که پسر 10 ساله به رختخواب می‌ رفت نمي‌دانست كه براي هميشه از نوازش‌هاي مادرش محروم خواهد شد. جسد مادر اين كودك در حالي كه با پارچه‌اي به دور گردنش به كام مرگ رفته بود، كنار تخت كودك كشف شد.

به گزارش جوان، ساعت 19 و 30 دقيقه شامگاه يك‌شنبه، 10 مهرماه قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري مجيديه، از قتل زن جواني در خانه‌اش با خبر شد.

پس از اعلام اين خبر بازپرس به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه طبقه اول ساختمان مسكوني حوالي خيابان مجيديه شمالي بود، حاضر شد. تيم جنايي در نخستين گام در قتلگاه با جسد زن 32 ساله‌اي به نام بتول روبه‌رو شد  كه شلوار استريچ مشكي به دور گردنش پيچيده شده بود.

بررسي‌ها نشان داد مقتول مدتي قبل از شوهرش طلاق گرفته بود و با پسر 10 ساله‌اش در اين خانه زندگي مي‌كرد. همچنين مشخص شد مرد 40 ساله‌اي دو سال اين زن را صيغه كرده بود و به خانه او رفت و آمد داشته است. همزمان با ادامه تحقيقات، پزشكي قانوني هم در معاينات اوليه در محل حادثه مرگ زن جوان را فشار بر عناصر حياتي گردن اعلام كرد.

 بررسي‌هاي بعدي تيم جنايي هم در محل حادثه حكايت از آن داشت كه عامل يا عاملان اين حادثه آشنا بوده‌اند به طوري كه مقتول غافلگير شده و مقاومتي در برابر قاتل يا قاتلان نكرده است. پس از اين تيم جنايي ابتدا از پسر 10 ساله مقتول تحقيق كرد.

آخرين ديدار كودك 10 ساله

 وي گفت: شب قبل من و مادرم در خانه بوديم كه پدر خوانده‌ام به خانه آمد. پس از اينكه شام خوردم، احساس گيجي به من دست داد به طوري كه نفهميدم چه زمان گوشه اتاق خوابم برد، اما صبح ‌ روي تخت اتاق خوابم از خواب برخاستم و مادرم كنار تختم دراز كشيده و پتويي رويش انداخته بود. فكر كردم خواب است و حيفم آمد او را بيدار كنم. به همين دليل خودم صبحانه خوردم و به مدرسه رفتم. ظهر به خانه برگشتم. چون كليد نداشتم، زنگ خانه را زدم تا مادرم در را باز كند اما جواب نداد. فكر كردم مادرم براي انجام كاري از خانه بيرون رفته است به همين خاطر به خانه مادر بزرگم كه در آن نزديكي است، رفتم.

ساعتي بعد از خانه مادر بزرگم با خانه‌مان تماس گرفتم اما كسي تلفن را جواب نداد. چند ساعتي گذشت و خبري از مادرم نشد تا اينكه با پدر خوانده‌ام تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم اما چنگيز هم گفت كه از مادرم خبري ندارد. خيلي نگران شديم و احتمال داديم براي مادرم اتفاقي افتاده باشد به همين دليل با پدر خوانده‌ام قرار گذاشتيم به در خانه‌مان برويم و در خانه‌مان را باز كنيم. من بلافاصله به در خانه‌مان رفتم و دقايقي قبل هم پدر‌خوانده‌ام آمد و قفل در را شكستيم و وقتي وارد خانه شديم، مادرم را همانطوري كه صبح كنار تختم خوابيده بود، مشاهده كرديم. وقتي پتو را از رويش كنار زديم با اين صحنه روبه‌رو شديم.

حرف‌هاي شوهر صيغه‌اي

شوهر صيغه‌اي مقتول هم در تحقيقات به پليس گفت: دو سال قبل با بتول آشنا شدم. آن زمان بتول در يكي از واحدهاي ساختماني كه من و همسرم در آن زندگي مي‌كنيم، با پسرش زندگي مي‌كرد. يك روز براي انجام كاري به خانه‌شان رفتم كه متوجه شدم او زن تنهايي است. از آنجايي كه همسرم بيمار است به او پيشنهاد صيغه دادم كه قبول كرد.

وي ادامه داد: يك سالي گذشت و من مخفيانه از همسرم به خانه او رفت و آمد داشتم تا اينكه همسرم متوجه شد و با هم درگير شديم. پس از اين 15 ميليون تومان به بتول كمك كردم و او براي خودش خانه‌اي خريد و از ساختمان ما رفت. به همسرم گفتم كه ارتباطم را با او قطع كرده‌ام اما همچنان مخفيانه ارتباط داشتم. من هميشه روزها به خانه بتول مي‌آمدم تا همسرم به من شك نكند اما شب قبل وقتي همسرم به خانه پدرش رفت، من به بهانه انجام كاري به اينجا آمدم. پس از خوردن شام ساعت 23 از بتول خداحافظي كردم و به خانه پدر زنم رفتم. امروز چند بار با بتول تماس گرفتم اما او جواب نداد تا اينكه ساعتي قبل پسرش با من تماس گرفت و گفت از صبح از مادرش بي‌خبر است. پس از اين با پسرش به در خانه‌شان آمديم اما هر چقدر زنگ در را زديم، بتول جواب نداد تا اينكه روي سقف خودروام رفتم و از پنجره به داخل اتاق نگاه كردم كه متوجه شدم تلويزيون روشن است. احتمال داديم براي بتول اتفاقي افتاده، قفل در خانه را شكستيم و وارد خانه شديم. بتول آرام و بدون حركت كنار تخت روي زمين خواب بود و وقتي پتو را كنار زديم، مشاهده كرديم كه شلواري به دور گردنش پيچانده شده و به قتل رسيده است.

وي در پايان گفت: مدتي قبل مقتول به من گفت كه مزاحم تلفني دارد و من هم مدتي است به رفتارش مشكوك شده بودم. در ادامه جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد و چنگيز به عنوان مظنون اين حادثه به دستور قاضي حسين‌پور براي تحقيقات بيشتر و روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه بازداشت شد و در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن