تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برج آزادي نشست کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸ب.ظ)
برج آزادي نشست کرد موج - برج آزادي به دنبال بارندگي هاي اخير تهران با نشت آب و ريزش سقف روبرو شد.
به گزارش خبرگزاري موج،مدير مجموعه آزادي با ابراز نارضايتي شديد از اين وضعيت گفت: از چند ماه گذشته پيش بيني چنين اتفاقي را مي کرديم و به همين منظور بارها به شوراي شهر و شهرداري تهران تذکر داديم که روند بازسازي به کندي انجام مي شود، اما متاسفانه توجهي نشد.
غلامحسين شاه علي افزود: نظر ما اين بود تا بازسازي اين مجموعه فاز به فاز پيش برود، اما سه فاز به طور همزمان انجام و عايق رطوبتي برداشته شد و هم اکنون نيز هيچ اقدامي نمي توان کرد.
مدير مجموعه آزادي گفت: بازسازي اين مجموعه از بهمن پارسال آغاز شد و به قول شهرداري قرار بود تا قبل از 22 بهمن تمام شود اما متاسفانه کار با کندي پيش مي رود.
شاه علي با اشاره به شنيده هايي مبني براينکه هنوز حتي قرارداد بسته نشده و دستمزد پيمانکار پرداخت نشده است افزود: اگر طرح بازسازي تا به اين اندازه بي سروسامان است چرا آن را شروع کردند.
وي با بيان اينکه همه اين موارد را به صورت کتبي به مراجع ذيربط اعلام کرديم اما هنوز اتفاقي رخ نداده است گفت: به ما پاسخ دادند که نمي خواهيم دقت را فداي سرعت کنيم در حالي که مي توانستند با افزايش تعداد تيم ها به اتمام اين طرح کمک کنند.
مدير مجموعه آزادي افزود: روزهاي بلند و آفتابي تابستان و بهار را از دست دادند و اکنون در اين شرايط گرفتار شديم؛ شرايطي که روز به روز خسارت هاي بيشتري را به مجموعه آزادي وارد مي کند.
محوطه بيروني و اداري برج آزادي در برخي نقاط با نشتي آب و در برخي مکان ها با ريزش سقف همراه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن