تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803256636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپاي كشف حجاب كرده‌ها از فيلم‌ها حذف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ردپاي كشف حجاب كرده‌ها از فيلم‌ها حذف مي‌شود
بعد از كشف حجاب دو بازيگر سينما و تلويزيون، تصاوير و نام آنها از مجموعه‌هاي تلويزيوني حذف مي‌شود.
نویسنده : هادي عسگري 
با انتشار تصاوير كشف حجاب كرده دو بازيگر نه‌چندان مطرح سينما و تلويزيون در شبكه‌هاي اجتماعي، خبر برخورد با اين رفتار خارج از عرف علاوه بر وزارت ارشاد از صدا و سيما نيز سر در آورد. صدف طاهريان و چكامه چمن‌ماه به فاصله كمي از يكديگر تصاوير بي‌حجاب خود را منتشر كردند. اين دو بازيگر كه اكنون خارج از كشور به سر مي‌برند، با منتشر كردن اين عكس‌ها واكنش‌هاي زيادي را در داخل كشور بر انگيختند كه از آن جمله موضع‌گيري سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بود. حسين نوش‌ آبادي درباره اين دو بازيگر گفت: اين گونه رفتارها نشانه خلأ شخصيت و كمبود عاطفي است. در واقع انتشار عكس‌هاي بدون حجاب در فضاي مجازي براي مردم كاري ضد فرهنگي و اخلاقي و غيرقابل توجيه است. ما انتظار نداريم هنرمنداني كه از كنار همين مردم معروف شدند و جايگاهي پيدا مي‌كنند حالا بخواهند به باورها و اعتقادات همين مردم بي‌توجه باشند.
نوش‌آبادي همچنين تصريح كرد: اگر عمدي در اين كار باشد طبق ضوابطي كه قبلاً به آنها اعلام شده با آنها برخورد مي‌كنيم. برخي از هنرمندان مدير برنامه‌هايشان صفحه‌هاي مجازي را هدايت مي‌كنند. اگر محرز شود كه خودش اين كار را كرده با او برخورد مي‌كنيم اما اگر مدير برنامه‌هايش اين عكس را گذاشته باشد سريع‌تر بايد جلوي كار را بگيرد. به هرحال براي برنامه‌هاي بعدي اين بازيگر محدوديت ايجاد مي‌كنيم و ديگر نمي‌توانند كارهاي هنري‌شان را به راحتي عرضه كنند.
سخنگوي وزارت ارشاد خواستار عذرخواهي چمن‌ماه شده و درباره طاهريان تأكيد كرده بود كه وي جذب شبكه‌هاي ماهواره‌اي شده است. گفته مي‌شود اين بازيگر در سريالي كه يكي از شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره قصد توليد آن را دارد، قرار است نقش‌آفريني داشته باشد. در پي تذكر نوش‌آبادي، چمن‌ماه عكس‌هاي بي‌حجاب خود را حذف كرد، اما دامنه برخورد با رفتار اين دو بازيگر تنها به يك تذكر منحصر نشد و اين بار صدا و سيما وارد عمل شده و گويا قرار است كه نام و تصاوير اين بازيگران از تلويزيون پخش نشود.
انتشار عكس‌هاي صدف طاهريان همزمان با قسمت‌هاي پاياني سريال «آمين» بود، يكي از قسمت‌هاي انتهايي برخلاف برنامه اعلامي از تلويزيون پخش نشد. عدم پخش «آمين» باعث شد تا شايعه‌اي قوي در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شود كه در آن حضور صدف طاهريان و تلاش تلويزيون براي سانسور نام وي را دليل پخش نشدن سريال عنوان كرده بود. موضوعي كه با واكنش مدير گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما همراه بود. رحمان سيفي آزاد گفت: متأسفانه در فضاي مجازي شايعه شده كه حضور صدف طاهريان سريال آمين را به پخش نرسانده است، اما اين موضوع صحت ندارد. وي تأكيد كرد: طاهريان اصلاً در سريال حضور نداشته و حتي به پشت صحنه كار هم نيامده است.
اما حضور چكامه چمن‌ماه در سريال «آسمان من» موضوعي نبود كه بتوان آن را تكذيب كرد. سريال نوروزي شبكه افق كه براي پخش به شبكه سوم سيما آمده نيز مانند «آمين» سريالي پليسي و امنيتي است و به فعاليت‌هاي نيروهاي امنيت پرواز مي‌پردازد. چمن‌ماه در اين سريال نقش‌آفريني داشته و با شرايطي كه هم اكنون به وجود آمده است، گروه فيلم و سريال شبكه سوم سيما تصميم گرفته است تا در مرحله اول نام چمن ماه را از تيتراژ سريال حذف كند. غلامرضا الماسي مدير گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما درباره تصميم اين شبكه درباره سريال آسمان من و چكامه چمن‌ماه گفت: فعلاً نام اين بازيگر از تيتراژ سريال حذف شده است. وي درباره بخش‌هاي مربوط به بازي وي نيز عنوان داشت: خانم چمن‌ماه يكي از نقش‌هاي فرعي را ايفا مي‌كند كه حضور يا عدم حضورش خيلي لطمه‌اي به داستان نمي‌زند، اما چون فعلاً به بخش‌هاي مربوط به بازي او نرسيده‌ايم، در حال بررسي موضوع هستيم.
اگرچه دو بازيگر كشف حجاب كرده كمتر داراي نقش‌هاي بلند در سريال‌هاي تلويزيوني بوده‌اند و احتمال بازپخش آن مجموعه‌ها هم در بازه زماني فعلي چندان مطرح نيست، اما اقدام صدا و سيما در حذف نام چمن‌ماه را مي‌توان نشان از برخورد‌هاي تنبيهي دانست كه صدا و سيما براي اين دو متخلف در نظر گرفته است. اقدامي كه گفته مي‌شود در سينما نيز بايد تكرار شود اما سينما نشان داده كه در موارد مشابه اين نيز تمايل چنداني به برخورد با بازيگراني كه كشف حجاب كرده‌اند ندارد و اين نكته به عنوان تسامح در برخورد با متخلفان فرهنگي كاملاً به چشم مي‌آيد. صدف طاهريان كه گويا ديگر قرار نيست به عنوان بازيگر در سينماي ايران حضور داشته باشد طي مصاحبه‌اي به برخي از پشت پرده‌هاي غير اخلاقي سينما اشاره كرده است، اما چمن‌ماه از هر گونه اظهار نظر درباره شرايط خود خودداري كرده و تأكيدي كه سخنگوي ارشاد درباره عذرخواهي وي داشته امكان بازگشت اين بازيگر را پر رنگ‌تر مي‌كند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن